فرماندار اردستان طی پیامی فرا رسیدن نوروز و آغاز سال ۱۴۰۳ را تبریک گفت

فرماندار اردستان طی پیامی فرا رسیدن نوروز و آغاز سال ۱۴۰۳ را تبریک گفت

بسم الله الرحمن الرحیم

🤲 یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ* 🌸🌸🌸🌸🌸🌸

🔹نجوای « یا مقلب القلوب و الابصار» چشم و دل انسان را به نسیم مهر الهی می نوازد و شکوفه های امید را در باغ دل و گلشن ذهن می کارد تا عطر دلاویز آن، مشام جان را نوازش کند و جوانه های فهم و بینش در بهار وجود انسان بشکفد و گل وجود انسان، گلاب مِهر و معرفت را در جام شادی و شعور به همنوعان خویش تقدیم نماید و حال دل به لطف ربّ رحمان، به «احسن الحال» دگرگون شود و کام جان، به نام نامی دوستِ ازلی و ابدی، شیرین و شیرین تر گردد.

🔹همزمان با تقارن بهار معنویت و بهار طبیعت، آغاز فصل رویش دوباره، سرشار از جلوه های ناب آفرینش و بهترین تجلی معنوی و آیینی در پاسداشت طبیعت است. بهار آغاز طراوت و شادی طبیعت، فصلی نو در حیات زمین و زمینیان، بانگی بر تحول، ندایی از آسمان و آسمانیان در جهت تعظیم این همه عظمت است و نوروز نیز  طلیعه این دگرگونی شگرف است و نوروز میراث ماندگار و باشکوه فرهنگ و تمدن والای ایران عزیز است.

🕰 سالی که گذشت سالی پرفراز و نشیب توأم با موفقیت‌های بزرگ و رخدادهای تلخ و شیرین در عرصه های مختلف بود؛ سالی که با نام «مهار تورم و رشد تولید» منشأ بروز وقایع ارزنده و دستاوردهای بالنده در حوزه های مختلف تولید و اقتصاد گردید و ایرانیان متعهد و سختکوش با اهتمام والای خویش، برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخارات این مرز و بوم افزودند.

🗳 سالی که در پرتو فضل الهی با ایستادگی سرافرازانه مردم نجیب و قدرشناس ایران اسلامی، بار دیگر همچون گذشته، نظام سلطه مقهور انسجام و وحدت مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی گردید و جهانیان شاهد حماسه ای عظیم به رنگ مشارکت خروشان و مجاهدت حداکثری ایرانیان در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گردیدند.

☑️ واقعه ای شایسته تحسین که در پرتو فرامین مدبرانه رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) با هم افزایی جمعی و همبستگی ملی هم میهنان عزیزمان عینیت یافت.

🌸اینجانب فرا رسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۳ که از سوی مقام معظم رهبری به نام ( جهش تولید با مشارکت مردم) نامگذاری شده است را به ملت ایران به ویژه مردم شریف شهرستان اردستان تبریک و تهنیت گفته و امیدوارم سال نو برای همه هموطنان سرشار از موفقیت و سلامتی باشد.

سید محمد هادی احمدی طبا

فرماندار شهرستان اردستان

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

با حضور معاون محترم استاندار و فرماندار محترم اردستان کارخانه اوجا چوب معین در ناحیه صنعتی زواره به بهره‌برداری رسید

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اردستان: ۳۴۸واحد مسکونی ویژه نیازمندان اردستان در حال ساخت است

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارتباط تلفنی مردمی با فرماندار شهرستان اردستان جناب آقای احمدی طباء از طریق سامانه تلفنی سامد(۱۱۱)

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

در ۶ ماهه نخست امسال ۱۶ یادواره شهدا در شهرستان برگزار می شود که تاکنون، ۶ یادواره برگزار شده است

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 3 =