فرماندار اردستان طی پیامی فرا رسیدن نوروز و آغاز سال ۱۴۰۳ را تبریک گفت

فرماندار اردستان طی پیامی فرا رسیدن نوروز و آغاز سال ۱۴۰۳ را تبریک گفت

بسم الله الرحمن الرحیم

🤲 یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ* 🌸🌸🌸🌸🌸🌸

🔹نجوای « یا مقلب القلوب و الابصار» چشم و دل انسان را به نسیم مهر الهی می نوازد و شکوفه های امید را در باغ دل و گلشن ذهن می کارد تا عطر دلاویز آن، مشام جان را نوازش کند و جوانه های فهم و بینش در بهار وجود انسان بشکفد و گل وجود انسان، گلاب مِهر و معرفت را در جام شادی و شعور به همنوعان خویش تقدیم نماید و حال دل به لطف ربّ رحمان، به «احسن الحال» دگرگون شود و کام جان، به نام نامی دوستِ ازلی و ابدی، شیرین و شیرین تر گردد.

🔹همزمان با تقارن بهار معنویت و بهار طبیعت، آغاز فصل رویش دوباره، سرشار از جلوه های ناب آفرینش و بهترین تجلی معنوی و آیینی در پاسداشت طبیعت است. بهار آغاز طراوت و شادی طبیعت، فصلی نو در حیات زمین و زمینیان، بانگی بر تحول، ندایی از آسمان و آسمانیان در جهت تعظیم این همه عظمت است و نوروز نیز  طلیعه این دگرگونی شگرف است و نوروز میراث ماندگار و باشکوه فرهنگ و تمدن والای ایران عزیز است.

🕰 سالی که گذشت سالی پرفراز و نشیب توأم با موفقیت‌های بزرگ و رخدادهای تلخ و شیرین در عرصه های مختلف بود؛ سالی که با نام «مهار تورم و رشد تولید» منشأ بروز وقایع ارزنده و دستاوردهای بالنده در حوزه های مختلف تولید و اقتصاد گردید و ایرانیان متعهد و سختکوش با اهتمام والای خویش، برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخارات این مرز و بوم افزودند.

🗳 سالی که در پرتو فضل الهی با ایستادگی سرافرازانه مردم نجیب و قدرشناس ایران اسلامی، بار دیگر همچون گذشته، نظام سلطه مقهور انسجام و وحدت مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی گردید و جهانیان شاهد حماسه ای عظیم به رنگ مشارکت خروشان و مجاهدت حداکثری ایرانیان در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گردیدند.

☑️ واقعه ای شایسته تحسین که در پرتو فرامین مدبرانه رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) با هم افزایی جمعی و همبستگی ملی هم میهنان عزیزمان عینیت یافت.

🌸اینجانب فرا رسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۳ که از سوی مقام معظم رهبری به نام ( جهش تولید با مشارکت مردم) نامگذاری شده است را به ملت ایران به ویژه مردم شریف شهرستان اردستان تبریک و تهنیت گفته و امیدوارم سال نو برای همه هموطنان سرشار از موفقیت و سلامتی باشد.

سید محمد هادی احمدی طبا

فرماندار شهرستان اردستان

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اردستان طی پیامی فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبز پوشان نظام جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

اولین جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان در ۱۴۰۳

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

گردهمایی فرمانداران استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تسلیت فرماندار اردستان بمناسبت درگذشت مادر شهید علی سلامی زاده

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 3 =