در ۶ ماهه نخست امسال ۱۶ یادواره شهدا در شهرستان برگزار می شود که تاکنون، ۶ یادواره برگزار شده است

در ۶ ماهه نخست امسال ۱۶ یادواره شهدا در شهرستان برگزار می شود که تاکنون، ۶ یادواره برگزار شده است

🔸 فرماندار اردستان گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۱۶ یادواره شهدا در شهرستان برگزار می شود که تاکنون، ۶ یادواره برگزار شده است.

🏷 سید محمد هادی احمدی طبا در یازدهمین نشست کنگره شهدای اردستان افزود: این یادواره‌ها که‌ با همت نیروی مقاومت بسیج و دیگر نهادها در منطقه درحال برگزاری است تاثیر زیادی در جامعه داشته و قابل تحسین است.

💬 وی اضافه کرد: در سال گذشته یکصد یادواره شهدا در سطح شهرستان برگزار شد، امسال نیز این یادواره‌ها برگزارمی شود که بیش از ۸۰ درصد آنها برای نخستین بار است که اجرا می‌شود.

💬 فرماندار اردستان بابیان اینکه شهدای شهرستان از قشرهای مختلف هستند تصریح کرد: این یادواره‌ها شامل؛ شهدای اصناف و کارگری، دامداران و کشاورزان، ورزشکاران، مهندسان و غیره از جمله این موارد است که تاثیر فرهنگی عمیقی بر خانواده‌ها و اثرگذاری زیادی بر روی جوانان و نوجوانان که‌ دوران گذشته و دفاع مقدس را ندیده‌اند، خواهد داشت.

💬 احمدی طبا گفت: از طرفی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی یکی از موضوعاتی که به آن توجه و اشاره زیادی دارند بحث هنر و رسانه است که در این زمینه امسال نخستین یادواره شهدای رسانه، خبرنگاران و هنرمندان شهرستان را با هدف مطرح کردن نام شهدای این قشر برگزار می‌کنیم تا دانش‌آموزان، جوانان و نوجوانان به ویژه دختران با زندگی و خصوصیات شهدا بیشتر آشنا شوند.

💬 وی افزود: ذات‌ شهدا امید‌بخشی است و انتظار ما از رسانه‌های شهرستان این است که امسال این یادواره‌ها را به طور گسترده انتشار دهند

برچسب ها :
مطالب مشابه

پیام تبریک فرماندار شهرستان اردستان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تبریک فرماندار شهرستان اردستان به مناسبت روز ملی جمعیت

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور فرماندار اردستان دیدار و تقدیر از خانواده با شکوه اردستانی

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اردستان:خبر خوش مسکن برای اهالی زواره

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + هفده =