فرماندار اردستان:آغاز نهضت ترمیم آسفالت و آسفالت‌کشی در شهرستان اردستان

فرماندار اردستان:آغاز نهضت ترمیم آسفالت و آسفالت‌کشی در شهرستان اردستان

فرماندار اردستان:آغاز نهضت ترمیم آسفالت و آسفالت‌کشی در شهرستان اردستان

فرماندار اردستان با اشاره به شروع نهضت آسفالت در شهرستان، گفت: اتفاقات خوبی را در حوزه جاده‌ها و آسفالت‌کشی شهرستان اردستان خواهیم داشت.

آقای احمدی‌طبا فرماندار اردستان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در سال گذشته در ارتباط با مسائل و موضوعات شهرستان اردستان هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های خوبی را انجام دادیم و در سه حوزه فعالیت انجام دادیم که اصلی‌ترین حوزه فعالیت، مباحث فرهنگی بود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه اردستان سال گذشته در بین دیگر شهرهای استان کمترین مشکلات و مسائل حاشیه‌ای را داشت، افزود: همین موضوع نیز به فرهنگ مردم شهرستان بر می‌گردد و همچنین تمام دغدغه ما این است که فرهنگ غنی مردم اردستان تقویت شود.

احمدی‌طبا با اشاره به اینکه سال گذشته بسیار قوی در حوزه فرهنگ اردستان کار شده، خاطرنشان کرد: برنامه اصلی من برای شهرستان اردستان بحث فرهنگ و جمعیت است چرا که اردستان بدون جمعیت معنایی ندارد و امید می‌رود بتوانیم تا سال ۱۴۰۴ جمعیت این شهرستان را به ۵۰ هزار نفر برسانیم.

فرماندار اردستان دیگر فعالیت‌های انجام شده در سال گذشته را در دو حوزه عمران و اشتغال دانست و بیان کرد: با توجه به غنای فرهنگی موجود، ما نیاز به یک فرهنگ‌سازی غنی و ویژه برای شهرستان اردستان داریم که در این راستا کارهایی نیز انجام شده و یکی از برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم بحث تعصب مردم بر روی شهر خودشان است.

وی تصریح کرد: در طول ایام نوروز و تا دوازدهم فروردین ماه، ۶ قسمت مستند “اردستان سرای من” ‌که تهیه شده توسط جوانان اردستانی بوده، پخش شده و امید می‌رود که در طی هر دو هفته یک قسمت ارائه شود همچنین تهیه این مستند تاثیرگذار بوده چرا که در ایام نوروز اکثر گردشگران از اماکنی که مستند آن‌ها تهیه شده بود‌، بازدید کردند.

احمدی‌طبا تاکید کرد: شاهد حضور پرشور مردم شهرستان در راهپیمایی‌های ۱۳ آبان، ۲۲ بهمن و روز قدس بودیم که نشان‌دهنده این است در ارتباط با این موضوعات دغدغه داشته و برنامه‌ریزی کردیم و نتیجه آن را نیز دریافتیم.

فرماندار اردستان در ارتباط با جمعیت شهرستان، خاطرنشان کرد: ابتدای سال ۱۴۰۰ جمعیت شهرستان اردستان ۴۵ ‌هزار و ۵۰۰ ‌نفر بوده در حالی که این آمار در ابتدای سال گذشته به ۴۳ ‌هزار و ۹۸۳ نفر رسیده که این نشان‌دهنده بیش از هزار نفر کاهش جمعیت بوده اما در ابتدای سال جاری جمعیت شهرستان به عدد ۴۴ هزار و ۵۴۱ نفر رسیده است.

وی یادآور شد: در شهرستان اردستان نسبت به ابتدای سال گذشته، حدود ۵۶۰ نفر افزایش جمعیت داشته‌ایم همچنین در حال حاضر با رشد جمعیت و مهاجرت معکوس بسیار خوبی در شهرستان مواجه هستیم.

احمدی‌طبا با اشاره به فعالیت‌های عمرانی در شهرستان، ادامه داد: در سال گذشته حدود ۷۰ کیلومتر آسفالت در شهرستان اردستان انجام شده که این آسفالت‌کشی در جاده‌های مختلف شهری و روستایی بوده در حالی که در سال ۱۴۰۰، ۴۲ کیلومتر آسفالت انجام شده بود.

فرماندار اردستان با اشاره به فعالیت‌های حوزه مسکن، بیان کرد: در سال گذشته ۳۹ هکتار زمین به شهر اردستان و ۱۰ هکتار زمین نیز به شهر مهاباد الحاق و بعد از گذشت چند سال برای بسیاری از روستاهای شهرستان، چندین هکتار زمین الحاق شد.

احمدی‌طبا تاکید کرد: در سال ۱۴۰۲ ساخت مسکن در شهرستان اردستان رونق خاصی می‌گیرد و پروژه مسکن کریمان که با حرکت کم فعالیت می‌کرد از هفته گذشته با سرعت بیشتری فعالیت خود را ادامه داده و امید می‌رود بتوانیم تا پایان سال، تعدادی از این مسکن‌ها را تحویل مردم دهیم.

وی خاطرنشان کرد: ‌در ابتدای سال جدید و نوروز فعالیت و اقداماتی صورت گرفت که خوشبختانه حال و هوای مردم را تغییر داد و ما در راستای خدمت به مردم فعالیت کرده همچنین این تغییرات مدیران ادارات هم که انجام می‌شود سعی می‌کنیم به نفع مردم باشد.

فرماندار اردستان تصریح کرد: سال ۱۴۰۲ برای اردستان یک سال خوبی است که شروع شده و اول اینکه در حوزه کشاورزی با مشکل کم‌آبی مواجه نیستیم چرا که میانگین بارش سال آبی ۱۴۰۱ فوق العاده خوب بوده و ما در نوروز امسال حدود ۱۲۰ میلی،متر بارندگی داشتیم.

احمدی‌طبا با اشاره به شروع نهضت آسفالت در شهرستان اردستان، بیان کرد: انشاالله اتفاقات خوبی را در حوزه جاده‌ها و آسفالت شهرستان خواهیم داشت که در این راستا از حمایت‌های مجموعه خصوصی و دولتی استفاده می‌کنیم که تاکنون بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان بودجه در بخش راه‌ها و روکش آسفالت هزینه شده است

برچسب ها :
مطالب مشابه

تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد

۹ فروردین ۱۴۰۳

جشنواره نوروزی با حضور فرماندار محترم شهرستان در روستای هندوآباد

۸ فروردین ۱۴۰۳

حضور فرماندار اردستان، ریاست دادگستری، دادستان محترم اردستان، ریاست اداره اطلاعات شهرستان در بین آمرین به معروف و ناهیان از منکر در پارک دفاع مقدس (ستاره)

۸ فروردین ۱۴۰۳
۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 1 =