فرماندار اردستان نوروزگاه» در ورودی اردستان ایجاد می‌شود

فرماندار اردستان نوروزگاه» در ورودی اردستان ایجاد می‌شود

 

فرماندار اردستان نوروزگاه» در ورودی اردستان ایجاد می‌شود

 

فرماندار اردستان گفت: یکی از برنامه‌های شاخص شهرستان ایجاد نوروزگاه خواهد بود که در جنوب اردستان و پارک بانوان ایجاد خواهد شد و تمام برنامه‌ریزی‌های نوروز شهرستان در این مکان تصمیم‌گیری و اجرا می‌شود.

آقای  احمدی طباء، در کارگروه ستاد تسهیل سفر شهرستان در فرمانداری اردستان، اظهار کرد: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهرستان این است که نوروز ۱۴۰۲ یک نوروز متفاوت و بهتری نسبت به سال‌های گذشته رقم بخورد و بازخورد و تفاوت‌های آن را مردم و مسافران احساس کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون سه جلسه ستاد تسهیل سفر شهرستان برگزار شده و تا پایان سال نیز چند جلسه هفتگی برگزار می‌شود، افزود: بازخورد فعالیت و عملکرد دستگاه‌ها و مدیران شهرستان در ایام نوروز در گزارش ارزیابی فرمانداری برای آن دستگاه لحاظ می‌شود و هرگونه کوتاهی تبعاتِ خود را دارد.

فرماندار اردستان گفت: یکی از برنامه‌های شاخص شهرستان ایجاد نورزوگاه خواهد بود که در جنوب اردستان و پارک بانوان ایجاد خواهد شد و تمام برنامه‌ریزی‌های نوروزی شهرستان در این مکان تصمیم‌گیری و اجرا می‌شود. برپایی نمایشگاه‌های مختلف نوروزی، فروش محصولات خانگی و صنایع‌دستی و برگزاری ستاد اسکان مسافران و برگزاری مراسم فرهنگی، هنری، مذهبی و شادی آفرین و… در نوروزگاه اردستان انجام می‌شود.

احمدی طباء ناشناخته ماندن جاذبه‌های گردشگری برای اهالی شهرستان را یکی از معضلات بزرگ اردستان عنوان کرد و گفت: بسیاری از مردم و جوانان و نوجوانان شهرستان هنوز بناهای تاریخی، صنایع‌دستی، هنرمندان و جاذبه‌های گردشگری اردستان را نمی‌شناسند و از آن بی‌خبر هستند که از ادارات آموزش و پرورش شهرستان می‌خواهیم در ایام پیش از نوروز اردوهای یک‌روزه دانش‌آموزی را در سطح شهرهای شهرستان اجرا کنند.

وی از اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خواست برنامه‌های این اداره در نوروز به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که بازدیدکنندگان و مردم نوروزی متفاوت را احساس کنند. همچنین اداره میراث فرهنگی با مساعدت شهرداری زواره موزه مشاغل شهرستان را برای نورز راه‌اندازی کنند.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اردستان: ۳۴۸واحد مسکونی ویژه نیازمندان اردستان در حال ساخت است

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارتباط تلفنی مردمی با فرماندار شهرستان اردستان جناب آقای احمدی طباء از طریق سامانه تلفنی سامد(۱۱۱)

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

در ۶ ماهه نخست امسال ۱۶ یادواره شهدا در شهرستان برگزار می شود که تاکنون، ۶ یادواره برگزار شده است

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

رونمایی از موتور خودرو +EF7 در مرکز آموزشی فنی حرفه‌ای اردستان

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 3 =