فرماندار اردستان نوروزگاه» در ورودی اردستان ایجاد می‌شود

فرماندار اردستان نوروزگاه» در ورودی اردستان ایجاد می‌شود

 

فرماندار اردستان نوروزگاه» در ورودی اردستان ایجاد می‌شود

 

فرماندار اردستان گفت: یکی از برنامه‌های شاخص شهرستان ایجاد نوروزگاه خواهد بود که در جنوب اردستان و پارک بانوان ایجاد خواهد شد و تمام برنامه‌ریزی‌های نوروز شهرستان در این مکان تصمیم‌گیری و اجرا می‌شود.

آقای  احمدی طباء، در کارگروه ستاد تسهیل سفر شهرستان در فرمانداری اردستان، اظهار کرد: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهرستان این است که نوروز ۱۴۰۲ یک نوروز متفاوت و بهتری نسبت به سال‌های گذشته رقم بخورد و بازخورد و تفاوت‌های آن را مردم و مسافران احساس کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون سه جلسه ستاد تسهیل سفر شهرستان برگزار شده و تا پایان سال نیز چند جلسه هفتگی برگزار می‌شود، افزود: بازخورد فعالیت و عملکرد دستگاه‌ها و مدیران شهرستان در ایام نوروز در گزارش ارزیابی فرمانداری برای آن دستگاه لحاظ می‌شود و هرگونه کوتاهی تبعاتِ خود را دارد.

فرماندار اردستان گفت: یکی از برنامه‌های شاخص شهرستان ایجاد نورزوگاه خواهد بود که در جنوب اردستان و پارک بانوان ایجاد خواهد شد و تمام برنامه‌ریزی‌های نوروزی شهرستان در این مکان تصمیم‌گیری و اجرا می‌شود. برپایی نمایشگاه‌های مختلف نوروزی، فروش محصولات خانگی و صنایع‌دستی و برگزاری ستاد اسکان مسافران و برگزاری مراسم فرهنگی، هنری، مذهبی و شادی آفرین و… در نوروزگاه اردستان انجام می‌شود.

احمدی طباء ناشناخته ماندن جاذبه‌های گردشگری برای اهالی شهرستان را یکی از معضلات بزرگ اردستان عنوان کرد و گفت: بسیاری از مردم و جوانان و نوجوانان شهرستان هنوز بناهای تاریخی، صنایع‌دستی، هنرمندان و جاذبه‌های گردشگری اردستان را نمی‌شناسند و از آن بی‌خبر هستند که از ادارات آموزش و پرورش شهرستان می‌خواهیم در ایام پیش از نوروز اردوهای یک‌روزه دانش‌آموزی را در سطح شهرهای شهرستان اجرا کنند.

وی از اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خواست برنامه‌های این اداره در نوروز به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که بازدیدکنندگان و مردم نوروزی متفاوت را احساس کنند. همچنین اداره میراث فرهنگی با مساعدت شهرداری زواره موزه مشاغل شهرستان را برای نورز راه‌اندازی کنند.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

پیام تبریک فرماندار شهرستان اردستان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تبریک فرماندار شهرستان اردستان به مناسبت روز ملی جمعیت

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور فرماندار اردستان دیدار و تقدیر از خانواده با شکوه اردستانی

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اردستان:خبر خوش مسکن برای اهالی زواره

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =