فرماندار اردستان: معیار عملکرد آموزش و پرورش نتایج کنکور است

فرماندار اردستان: معیار عملکرد آموزش و پرورش نتایج کنکور است

فرماندار اردستانمعیار عملکرد آموزش و پرورش نتایج کنکور است

فرماندار اردستان گفت: موضوع کنکور یکی از مباحث مهم شورای آموزش و پرورش است و معیار عملکرد مجموعه مدیریتی آموزش و پرورش نتایج کنکور خواهد بود.

سید محمدهادی احمدی طباء، در شورای آموزش و پرورش اردستان، اظهار کرد: شورای آموزش و پرورش یکی از جلسات مهم شهرستان است که اعضای آن باید نگاه متفاوتی به اجرای مصوبات آن داشته باشند و عدم اجرای مصوبات جلسات بار حقوقی دارد.

وی با اشاره به برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان شهرستان، افزود: امسال باید تلاش شود جشن تکلیف دانش آموزان با انسجام بهتری نسبت به گذشته اجرا شود و یک فضای رسانه‌ای متفاوتی صورت گیرد.

فرماندار اردستان با بیان اینکه آموزش و پرورش در بازگو کردن خدمات و موفقیت‌های انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته بسیار ضعیف عمل کرده است، گفت: آموزش و پرورش اردستان باید در موضوع جهاد تبیین در سه حوزه مذهب و دین، موضوعات رسانه‌ای و مباحث اقتصادی برنامه داشته باشد تا دانش‌آموزان با خدمات و پیشرفت‌های کشور بیشتر آشنا شوند.

احمدی طباء تصریح کرد: موضوع کنکور یکی از مباحث مهم شورای آموزش و پرورش است و معیار عملکرد مجموعه مدیریتی آموزش و پرورش نتایج کنکور خواهد بود. مسئولان آموزش و پرورش برای حضور قدرتمند دانش آموزان در کنکور برنامه ریزی کنند تا جایگاه علمی اردستان که نسبت به دهه ۸۰ کمرنگ شده است مجددا باز گردد.

وی خاطرنشان کرد: مدیران آموزش و پرورش اردستان همان مقدار که در موضوع ساخت و ساز و مسائل عمرانی فعال هستند باید برای مباحث آموزشی دانش آموزان هم برنامه ریزی بیشتری داشته باشند.

فرماندار اردستان گفت: یکی مشکلات آموزش و پرورش اردستان که باعث شده مشکلاتی را برای این سیستم به وجود بیاورد، نداشتن نیروی حراست است که مدیریت آموزش و پرورش موظف است تا ۱۵ روز دیگر یک نیروی جوان، انقلابی و متعهد را به عنوان معاونت حراست این اداره منصوب کند.

برچسب ها :
مطالب مشابه

کارخانه طلای کوه دُم زواره آماده بهره‌برداری شد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

دیدار صمیمی شاعران شهرستان با فرماندار اردستان

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

برای اولین بار نشست صمیمی فرماندار با پیشکسوتان فرمانداری اردستان

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

عید سعید فطر بر تمامی شیعیان تبریک و تهنیت باد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 2 =