فرماندار اردستان: معیار عملکرد آموزش و پرورش نتایج کنکور است

فرماندار اردستان: معیار عملکرد آموزش و پرورش نتایج کنکور است

فرماندار اردستانمعیار عملکرد آموزش و پرورش نتایج کنکور است

فرماندار اردستان گفت: موضوع کنکور یکی از مباحث مهم شورای آموزش و پرورش است و معیار عملکرد مجموعه مدیریتی آموزش و پرورش نتایج کنکور خواهد بود.

سید محمدهادی احمدی طباء، در شورای آموزش و پرورش اردستان، اظهار کرد: شورای آموزش و پرورش یکی از جلسات مهم شهرستان است که اعضای آن باید نگاه متفاوتی به اجرای مصوبات آن داشته باشند و عدم اجرای مصوبات جلسات بار حقوقی دارد.

وی با اشاره به برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان شهرستان، افزود: امسال باید تلاش شود جشن تکلیف دانش آموزان با انسجام بهتری نسبت به گذشته اجرا شود و یک فضای رسانه‌ای متفاوتی صورت گیرد.

فرماندار اردستان با بیان اینکه آموزش و پرورش در بازگو کردن خدمات و موفقیت‌های انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته بسیار ضعیف عمل کرده است، گفت: آموزش و پرورش اردستان باید در موضوع جهاد تبیین در سه حوزه مذهب و دین، موضوعات رسانه‌ای و مباحث اقتصادی برنامه داشته باشد تا دانش‌آموزان با خدمات و پیشرفت‌های کشور بیشتر آشنا شوند.

احمدی طباء تصریح کرد: موضوع کنکور یکی از مباحث مهم شورای آموزش و پرورش است و معیار عملکرد مجموعه مدیریتی آموزش و پرورش نتایج کنکور خواهد بود. مسئولان آموزش و پرورش برای حضور قدرتمند دانش آموزان در کنکور برنامه ریزی کنند تا جایگاه علمی اردستان که نسبت به دهه ۸۰ کمرنگ شده است مجددا باز گردد.

وی خاطرنشان کرد: مدیران آموزش و پرورش اردستان همان مقدار که در موضوع ساخت و ساز و مسائل عمرانی فعال هستند باید برای مباحث آموزشی دانش آموزان هم برنامه ریزی بیشتری داشته باشند.

فرماندار اردستان گفت: یکی مشکلات آموزش و پرورش اردستان که باعث شده مشکلاتی را برای این سیستم به وجود بیاورد، نداشتن نیروی حراست است که مدیریت آموزش و پرورش موظف است تا ۱۵ روز دیگر یک نیروی جوان، انقلابی و متعهد را به عنوان معاونت حراست این اداره منصوب کند.

برچسب ها :
مطالب مشابه

تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد

۹ فروردین ۱۴۰۳

جشنواره نوروزی با حضور فرماندار محترم شهرستان در روستای هندوآباد

۸ فروردین ۱۴۰۳

حضور فرماندار اردستان، ریاست دادگستری، دادستان محترم اردستان، ریاست اداره اطلاعات شهرستان در بین آمرین به معروف و ناهیان از منکر در پارک دفاع مقدس (ستاره)

۸ فروردین ۱۴۰۳
۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − هشت =