فرماندار اردستان: دشمن به بهانه های مختلف نظام اسلامی را تحت فشار قرار می دهد

فرماندار اردستان: دشمن به بهانه های مختلف نظام اسلامی را تحت فشار قرار می دهد

فرماندار اردستان: دشمن به بهانه های مختلف نظام اسلامی را تحت فشار قرار می دهد

فرماندار اردستان گفت: دشمن به بهانه های مختلف از جمله موضوع عفاف و حجاب نظام اسلامی را تحت فشار قرار می دهد.

سید محمد هادی احمدی طبا در کارگروه عفاف و حجاب در فرمانداری افزود:وقتی دشمن چادر و مقنعه دختران و بانوان ایران را بهانه قرار می دهد و آنرا مانع آزادی زن اعلام و از حجاب زنان ما وحشت داردآن موقع به دنبال توطئه است.

وی خطاب به مسوولان فرهنگی شهرستان تاکید کرد: باید مصوبه های این کار گروه اجرایی شود وهیچ توجیهی برای اجرا نشدن آن ها از کسی پذیرفته نیست.

فرماندار اردستان تصریح کرد: اگر در رعایت مسایل عفاف و حجاب کوتاهی صورت گیرد در آینده موردهایی را مشاهده خواهیم کرد که اکنون در کشورهای غربی و اروپایی شاهدآن هستیم.

احمدی طبا با بیان اینکه مردم شهرستان به آرمان های نظام و انقلاب پایبند هستند و موضوع عفاف و حجاب رعایت می شود که از آن ها تشکر می کنیم خاطرنشان کرد: موضوع تربیت فرزندان بسیار مهم و اصلی ترین محل تربیت خانواده است که اگر کوتاهی صورت گیرد خسارت جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه پسر ودختر در خانواده نیازبه ارتباط دارند اضافه کرد: بهترین دوست برای یک دختر پدر خانواده است که در این رابطه باید بیشتر کار شود چرا که در دوران کرونازیر ساخت های فرهنگی آن طور که لازم بود فعال نبودند و اغلب والدین سواد رسانه ای کافی ندارند و استفاده فرزندان از فضای مجازی به دور از کنترل پدر ومادر صورت می گیرد.

فرماندار اردستان با بیان اینکه قرارگاه های فرهنگی از جمله عفاف و حجاب مورد توجه خاص رهبر فررانه انقلاب اسلامی است گفت: امامان جمعه باید در این زمینه بیشتر فعال شوند، چراکه دشمن قدم به قدم جلو می آید و لازم است خانواده ها بیشترمورد حمایت قرار گیرند.

احمدی طبابا اشاره به وضعیت اقتصادی موجود افزود:تا یک سال آینده در این زمینه اتفاق بزرگی رخ خواهد داد ومشکل اقتصادی برطرف خواهد شد.

وی از آموزش و پرورش و دیگر دستگاه های فرهنگی خواست با برگزاری مسابقه های کتاب خوانی از جمله کتاب دکل زمینه مطالعه مفید و موثررا برای جوانان و نوجوانان فراهم کرده با اهدای جایزه های ارزنده و ارزشمند نسل جوان رابه کتاب خوانی تشویق کنند، همچنین از تبلیغات نامناسب در فضای مجازی خودداری شود.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد

۹ فروردین ۱۴۰۳

جشنواره نوروزی با حضور فرماندار محترم شهرستان در روستای هندوآباد

۸ فروردین ۱۴۰۳

حضور فرماندار اردستان، ریاست دادگستری، دادستان محترم اردستان، ریاست اداره اطلاعات شهرستان در بین آمرین به معروف و ناهیان از منکر در پارک دفاع مقدس (ستاره)

۸ فروردین ۱۴۰۳
۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 5 =