بررسی ۶۰ طرح فرهنگی، عمرانی و اجتماعی در سفر معاون رئیس جمهور به اردستان

بررسی ۶۰ طرح فرهنگی، عمرانی و اجتماعی در سفر معاون رئیس جمهور به اردستان

سرپرست فرمانداری شهرستان اردستان گفت: حدود ۵۰ تا ۶۰ طرح عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در حوزه‌های مختلف همچون آبرسانی، راه‌ها و فرهنگی بررسی و برنامه‌ریزی شده که با حضور معاون رئیس جمهور بررسی می‌شود.

محمدهادی طباء‌زواره اظهار داشت: با توجه به سفر رئیس جمهور به استان اصفهان در روز پنجشنبه و حضور وزرا به شهرستان‌ها برای پیگیری امور و رسیدگی به مشکلات، سهم شهرستان اردستان از وزراء سیدمسعود میرکاظمی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه خواهد بود.

وی افزود: اتفاق بسیار خوبی است تا موقعیت عالی را برای این شهرستان داشته باشیم که در این زمینه پیگیری‌های خوبی انجام شده است و در حدود ۵۰ تا ۶۰ طرح عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در حوزه‌های مختلف همچون آبرسانی، راه‌ها و فرهنگی بررسی و برنامه‌ریزی شده و پیشنهاداتی هم ارائه شده که امید است این موضوع در روز پنجشنبه در هیئت وزیران و شورای اداری هماهنگی‌های آن انجام شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان اردستان گفت: موضوعات زمانی که مصوب شد خبر قطعی آن همچون پروژه و مبلغ اطلاع‌رسانی خواهد شد و سفر میرکاظمی روز پنجشنبه خواهد بود و سامانه ارتباطاتی ۱۱۱ سامد در دو روز چهارشنبه و پنجشنبه جاری آماده دریافت همه درخواست‌های مردمی از سراسر شهرستان اردستان است.

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اردستان: ۳۴۸واحد مسکونی ویژه نیازمندان اردستان در حال ساخت است

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارتباط تلفنی مردمی با فرماندار شهرستان اردستان جناب آقای احمدی طباء از طریق سامانه تلفنی سامد(۱۱۱)

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

در ۶ ماهه نخست امسال ۱۶ یادواره شهدا در شهرستان برگزار می شود که تاکنون، ۶ یادواره برگزار شده است

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

رونمایی از موتور خودرو +EF7 در مرکز آموزشی فنی حرفه‌ای اردستان

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 16 =