فرماندار اردستان گفت: نخستین سند تحول این شهرستان با شعار پیش به سوی اردستان قوی مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب در ماه مبارک رمضان رونمایی می‌شود.

حمید رضا تاملی در جلسه شورای اداری اردستان در سالن اجتماعات دانشگاه پیام‌نور این شهرستان با بیان اینکه مسوولان اداره‌ها از فرصت شورای اداری برای هماهنگی بیشتر با یکدیگر استفاده کنند، افزود: رسالت اصلی کار گزاران نظام توجه به حل مشکل مردم است که باید مورد توجه همه قرار گیرد.

حمید رضا تاملی  در جلسه  شورای اداری اردستان در سالن اجتماعات دانشگاه پیام‌نور این شهرستان با بیان اینکه مسوولان اداره‌ها از فرصت شورای اداری برای هماهنگی بیشتر با یکدیگر استفاده کنند، افزود: رسالت اصلی کار گزاران نظام توجه به حل مشکل مردم است که باید مورد توجه همه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: فرمانداری با راهکارهای مختلفی از جمله گزارش صوتی روزانه از طریق رسانه ها، نشست مردمانه و ملاقات حضوری با مردم و بازدید تخصصی کارشناسان فرمانداری از اداره‌ها در راستای حل مشکل مردم حرکت کرده است.

فرماندار اردستان با بیان اینکه در این شهرستان ۹۵۰ واحد مسکونی در طرح‌های مختلف در حال ساخت است و دستگاه‌های خدماتی باید به دنبال آماده کردن زیرساخت‌ها باشند، ادامه داد: سال گذشته ۱۷۵ طرح با اعتبار ۲۲۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

تاملی با اشاره به اینکه اردستان از نظر اشتغال در وضعیت مطلوبی قرار دارد، گفت: پارسال رکورد بیشترین بیمه شده تأمین اجتماعی از زمان تأسیس این سازمان در شهرستان ثبت شد.

وی با بیان اینکه اکنون شرایط اردستان نسبت به شروع قرن ۱۴ بسیار متفاوت است و باید از سنت‌ها و تفکرهای محدودکننده به سوی اردستان قوی گام برداشت، اضافه کرد: متناسب باشعار سال در بخش اشتغال فعالیت خواهیم کرد و برای سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی برنامه‌ریزی خواهد شد.

فرماندار اردستان با اشاره به اینکه با اجرای ۲ مجتمع آبرسانی همبرات و برزاوند، آبرسانی سیار کاهش محسوس خواهد داشت، تاکید کرد: موضوع خط انتقال آب خلیج فارس به شهرستان برای معادن نیازمند پیگیری است.

تاملی با بیان اینکه در حوزه معادن طلا و مس به ذخایر خوبی در اردستان دست پیدا کردیم و این شهرستان به قطب معدن در استان اصفهان تبدیل خواهد شد، اظهار داشت: بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای راه‌های اصلی و فرعی شهرستان اختصاص پیدا کرده است.

وی اطلاع‌رسانی بیشتر مسوولان اداره‌های اردستان در زمینه اقدام‌های صورت گرفته را خواستار شد و افزود: اگر مسوولی در این زمینه کوتاهی کند از طریق فرمانداری توبیخ خواهد شد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد

۹ فروردین ۱۴۰۳

جشنواره نوروزی با حضور فرماندار محترم شهرستان در روستای هندوآباد

۸ فروردین ۱۴۰۳

حضور فرماندار اردستان، ریاست دادگستری، دادستان محترم اردستان، ریاست اداره اطلاعات شهرستان در بین آمرین به معروف و ناهیان از منکر در پارک دفاع مقدس (ستاره)

۸ فروردین ۱۴۰۳
۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =