پیام فرماندار اردستان بمناسبت ۱۷ مرداد وروز خبرنگار

بسمه تعالی ن و القلم و مایسطرون رشد و توسعه ی فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است.خبرنگاران راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه ی اطلاع رسانی اند. این قشر فرهیخته و حاملان آگاهی و اطلاعات را باید به راستی تجسم امانت، […]

بسمه تعالی

ن و القلم و مایسطرون

رشد و توسعه ی فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است.خبرنگاران راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه ی اطلاع رسانی اند.

این قشر فرهیخته و حاملان آگاهی و اطلاعات را باید به راستی تجسم امانت، آگاهی، مسئولیت، دلسوزی و وظیفه شناسی دانست که وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویشندو سلامت فرهنگی وفکری هر جامعه ای،مرهون تلاش‌های شبانه روزی آنهاست.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید محمود صارمی و تبریک این روز به همه خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و فعالان عرصه اطلاع رسانی در شهرستان اردستان، از توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار ، اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها، خدمات دولت و نظام ‌تشکر و قدردانی نموده، از درگاه خداوند متعال برای همگان سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت می‌نمایم.

حمید رضا تأملی

فرماندار شهرستان اردستان

برچسب ها :
مطالب مشابه

کارخانه طلای کوه دُم زواره آماده بهره‌برداری شد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

دیدار صمیمی شاعران شهرستان با فرماندار اردستان

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

برای اولین بار نشست صمیمی فرماندار با پیشکسوتان فرمانداری اردستان

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

عید سعید فطر بر تمامی شیعیان تبریک و تهنیت باد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − یازده =