بازدید فرماندار شهرستان از طرح های عمرانی شهرداری اردستان

بازدید فرماندار شهرستان از طرح های عمرانی شهرداری اردستان

 

♦سیدمحمد هادی احمدی طبا روز دوشنبه به همراه شهردار و خبرنگاران از هفت طرح عمران شهری در دست اجرای شهرداری اردستان بازدید شد.

♦فرماندار شهرستان در ابن بازدید افزود: برخی از این طرح ها از حدود هفت سال قبل آغاز شده ولی نیمه کاره باقیمانده بود که با درایت شهردار و همکاری زیر مجموعه شهرداری در حال تکمیل است.

♦وی افزود با تجلیل از عملکرد یکساله شهردار اردستان تصریح کرد: شهردار دغدغه مردم را شنیده، درخواست های به حق شهروندان را در دستور کار قرار داده، اقدام به ساخت و بازسازی پارک های محله ای که شادی و نشاط را به مردم باز می گرداندکه کاری خوب و قابل تجلیل است.

♦احمدی طبا در ادامه بیان کرد: تکمیل پارک سوار اردستان که از درخواست های به حق رانندگان زحمتکش اتوبوس های بین شهری، تاکسی های درون شهری و برون شهری می باشد از اقدام های خوب و موثر در حال انجام است.

♦وی اظهار کرد: در بحث تامین ماشین آلات مورد نیاز شهرداری در بازدید چند ماه قبل معاون عمرانی استاندار اصفهان از شهرداری اردستان دستور تحویل یک دستگاه شاسی کامیونت برای جمع آوری و حمل مکانیزه زباله های شهری داده شد و این خودرو تحویل گردیده، پس از تجهیز وارد ناوگان خودروی شهرداری خواهد شد.

♦احمدی طبا اضافه کرد: همچنین با پیگیری های فرمانداری یک دستگاه موتور سیکلت پیشرو برای آتش نشانی تحویل شهرداری شد که در حال تجهیز به لوازم اطفای حریق است تا در محله های قدیمی، بافت تاریخی و معابری که امکان تردد خودروی در آنها وجود ندارد مورد استفاده قرار گیرد.

♦وی برآورد کار شهرداری اردستان را مثبت اعلام کرد و افزود: با توجه به کمبود اعتبار و امکانات شهرداری ، با مدیریت جهادی و انقلابی شهردار جوان کارها بخوبی در حال انجام است.

♦فرماندار اردستان اعتبار تخصیص داده شده طرح های بازدیدی را بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری اعلام کرد و گفت: فرمانداری در سال ۱۴۰۲ از محل اعتبارات تملک دارایی مبلغ هشت میلیارد ریال به شهرداری اختصاص داد و امسال نیز این رقم افزایش داده خواهدشد، همچنین از اعتبارات سیل نیز اعتبار خوبی برای اصلاح و ساخت مسیل ها به شهرداری پرداخت شده است.

♦احمدی طبا در پایان به سیل اخیر شهرستان اشاره کرد و افزود: با آمادگی و همکاری نیروهای شهرداری کارهای خوبی در سطح شهر انجام شد وخسارت چندانی به وجود نیامد.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار شهرستان اردستان به مناسبت شهادت رئیس جمهور مردمی حضرت آیت‌الله شهید «سید ابراهیم رئیسی» پیام تسلیتی صادر نمود

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تبریک فرماندار شهرستان اردستان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تبریک فرماندار شهرستان اردستان به مناسبت روز ملی جمعیت

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور فرماندار اردستان دیدار و تقدیر از خانواده با شکوه اردستانی

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 6 =