کارخانه طلای کوه دُم زواره آماده بهره‌برداری شد

کارخانه طلای کوه دُم زواره آماده بهره‌برداری شد

🔸فرماندار شهرستان اردستان گفت: کارخانه طلای کوه دُم زواره بزودی راه‌اندازی می شود، #اشتغال این مجموعه به صورت مستقیم و غیرمستقیم بیش از ۵۰۰ نفر است.

🔸سید محمدهادی احمدی طباء اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده، راه‌اندازی مجموعه اقتصادی طلای کوه دُم بخش زواره تسریع شد و ادارات محیط زیست، منابع طبیعی، صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه‌ها کمک کردند تا این مجموعه بتواند کار خود را پیش ببرد.

🔖 وی افزود: مجموعه طلای کوه دُم زواره از مجموعه‌هایی است که بیش از ۱۵ سال پیش پهنه یابی شد که به‌دلیل شرایط سخت محیطی و عدم دسترسی جاده آسفالت یا خاکی این مجموعه متوقف شده بود که از سال ۱۴۰۰ دوباره فعال و برای مزایده آن اقدام شد.

🔻احمدی طبا گفت: کارخانه طلای کوه دم زواره که با سرمایه گذاری بیش از ۵هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی در کمتر از ۲سال راه اندازی شده است، در مرحله اول با ظرفیت تولید شمش طلا به ظرفیت حداقل ۲۰۰ کیلوگرم در سال و در طرح های توسعه این ظرفیت تولید افزایش خواهد یافت.

📣 با فعالیت معدن طلای کوه دم، علاوه بر رونق تولید و ایجاد اشغال مستقیم برای بیش از ۱۵۰ نفر، شرایط برای توسعه معدن و کارخانه و همچنین بهره برداری از سایر ذخایر معدنی منطقه مهیا خواهد شد.

#جهش_تولید_با_مشارکت_مردم

#اقتصادی

#صنعت

#معدن

#بازتاب_رسانه

🇮🇷اردستان جوان در مسیر پیشرفت و توسعه 🇮🇷

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اردستان: سیل اخیر اردستان بالغ بر ۵۲۰ میلیارد ریال خسارت به همراه داشت

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

🇮🇷 فرماندار اردستان در شورای آموزش و پرورش شهرستان: مدارس نسلی برای تمدن سازی اسلامی تربیت کنند

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

حضور فرماندار جهادی اردستان مدیریت بحران در شهرستان اردستان ۴ و ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ حضورفرماندار اردستان درنقاط آسیب دیده و راه های مسدود شده تشکیل جلسه فوق العاده مدیریت بحران در بخشداری زواره ۱.محله های امام حسن (ع) و خیابان شهید فائق شهر اردستان ۲.محلات بنجیره، پامنار و حسینیه بزرگ زواره ۳.روستاهای رحمت آباد و […]

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اردستان طی پیامی فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبز پوشان نظام جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =