فرماندار اردستان :اصلی ترین موضوع برگزاری آیین دهه فجر حضور حداکثری مردم‌است

فرماندار اردستان :اصلی ترین موضوع برگزاری آیین دهه فجر حضور حداکثری مردم‌است

 

فرماندار اردستان :اصلی ترین موضوع برگزاری آیین دهه فجر حضور حداکثری مردم‌است

فرماندار اردستان گفت: مهمترین واصلی ترین موضوع برگزاری آیین های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی حضور حداکثری مردم در این برنامه هاست.

سید محمد هادی احمدی طبا روز سه شنبه در نشست ستاد دهه فجر شهرستان در فرمانداری افزود: دستگاه های و ارگان ها با اجرای برنامه های مختلف و متنوع زمینه حضور مردم در این آیین ها را فراهم کرده با تبیین دستاوردهای نظام اسلامی نسل جوان را با پیشرفت ها و کارهای ارزشمند جمهوری اسلامی آشنا سازند.

وی با بیان اینکه طرح های مختلف عمرانی، فرهنگی و خدمات شهری، روستایی و یادواره های شهدا در دهه مبارک فجر در سطح شهرستان افتتاح خواهد شد تصریح کرد: دست اندرکاران برگزاری آیین دهه مبارک فجر با اجرای برنامه های چالشی و مقایسه عملکرد نظام اسلامی با خاندان پهلوی اقدام های صورت گرفته طی چهاردهه عمر انقلاب اسلامی را برای افراد جامعه و بویژه نسل جوان که پیروزی انقلاب اسلامی را شاهد نبودند تشریح کنند تا این قشر از پیشرفت های خوب کشور بیشتر آگاه شوند.

فرماندار اردستان در ادامه اظهار کرد:امسال باید برگزاری جشن های دهه فجر متفاوت از سال های گذشته برگزار شود و دست اندرکاران جشن های محله ای را در پارک هاو محل های مختلف شهرها و روستا ها همراه با برگزاری مسابقه و اهدای جایزه برگزار و شادی و نشاط را دربین اهالی هرمحل تقسیم کنند.

احمدی طبا با بیان اینکه اداره ها وارگان های شهرستان هرکدام برنامه های ویژه ای برای دهه مبلرک فجر تدارک دیده اند خاطرنشان کرد: براساس برنامه ریزی شهرداری اردستان در هفته نخست بهمن ماه نمایشگاه و کارگاه مجسمه سازی در شهرداری اردستان با حضور ۴ هنرمند راه اندازی می شود و در آن سردیس شهید قاسم سلیمانی ، شهید محسن فخری زاده مهابادی، آیت اله سید حسن مدرس و المان فلزی با نماد پرنده که عکس شهدا را در منقار دارد ساخته و در سطح شهر نصب خواهد شد.

وی اضافه کرد: هزینه اجرای این طرح ها بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد شده ، علاوه بر ساخت این سردیس ها در این نمایشگاه و کارگاه، کارهای مختلف دیگری انجام خواهد شد، همچنین شهرداری برنامه نامگذاری کوچه های بدون‌نام ، در ایام دهه مبارک فجر به نام شهدارا در دستور کار دارد، همچنین بازدید از نمایشگاه برای عموم مردم آزاد می باشد.

فرماندار اردستان با اشاره به موضوع انتخابات گفت: فراهم کردن زمینه حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در این رویداد مهم و سرنوشت ساز، زمینه ساز توسعه و پیشرفت جامعه خواهد بود و بر همه لازم است در این راه تلاش کنند.

برچسب ها :
مطالب مشابه

پیام تبریک فرماندار شهرستان اردستان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تبریک فرماندار شهرستان اردستان به مناسبت روز ملی جمعیت

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور فرماندار اردستان دیدار و تقدیر از خانواده با شکوه اردستانی

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اردستان:خبر خوش مسکن برای اهالی زواره

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 6 =