باحضور فرماندار اردستان نمایشگاه کتاب در اردستان افتتاح شد

باحضور فرماندار اردستان نمایشگاه کتاب در اردستان افتتاح شد

باحضور فرماندار اردستان نمایشگاه کتاب در اردستان افتتاح شد

به مناسبت هفته کتاب شهرستان، نمایشگاه عرضه کتاب باشعار “آینده خواندنی است” با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن کتابخانه شهید طباطبائی نژاد این شهرستان افتتاح شد.

فرماندار اردستان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: هفته کتاب شهرستان از تاریخ ۲۲ آبان به مدت یک هفته در اردستان دائر خواهد بود.
سید محمد هادی احمدی طبا افزود: برنامه های این هفته با افتتاح نمایشگاه کتاب شروع وبا تجلیل از کتابداران و دست اندرکاران بخش کتاب ادامه خواهد یافت.
وی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه کتاب اتفاق خوبی است که مردم نیز باید از آن استفاده کرده جوانان و نوجوانان را ترغیب و تشویق به کتابخوانی کنند.
فرماندار اردستان اضافه کرد:لازم است کارها همراه پیوست کتاب باشد و موضوع پادکست هم کار خوب و ارزشمندی است که باید ادامه داشته باشد.
احمدی طبا بابیان اینکه در برنامه داریم رادیو اردستان و تلویزیون اینترنتی راه اندازی کنیم تصریح کرد: بنا داریم از این طریق فایل های صوتی و پادکست هایی که توسط کتابخانه عمومی شهرستان تولید می شود را استفاده و در دسترس عموم قرار دهیم.
وی در ادامه تاکید کرد: افزایش اعضای کتابخانه بسیار مهم است که خوشبختانه در شش ماهه نخست سال جاری این اتفاق در شهرستان رخ داده از کارکنان این مجموعه تقدیر می شود.
فرماندار اردستان گفت: یکی از چالش های مهم این حوزه نداشتن فرهنگسرا و کتابخانه مرکزی است که برای ساخت آن نیاز به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار است که در توان دولت نیست و خیران نیز رغبتی به آن ندارند، از طرفی تاکنون با چند نفر گفت و‌ گوشده ولی موفق به جذب کمک‌نشده ایم، همچنین برای تامین کمبود فضای کتابخانه باید از آموزش و پروش کمک بگیریم.

برچسب ها :
مطالب مشابه

پیام تبریک فرماندار شهرستان اردستان به مناسبت روز ملی جمعیت

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور فرماندار اردستان دیدار و تقدیر از خانواده با شکوه اردستانی

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اردستان:خبر خوش مسکن برای اهالی زواره

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور معاون محترم استاندار و فرماندار محترم اردستان کارخانه اوجا چوب معین در ناحیه صنعتی زواره به بهره‌برداری رسید

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + شانزده =