فرماندار اردستان: پل روستای نهوج اردستان تا پایان مهر ماه امسال تکمیل می شود

فرماندار اردستان: پل روستای نهوج اردستان تا پایان مهر ماه امسال تکمیل می شود

فرماندار اردستان: پل روستای نهوج اردستان تا پایان مهر ماه امسال تکمیل می شود

فرماندار اردستان گفت: بر اساس اعلام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردستان عملیات ساخت پل رودخانه نهوج این شهرستان تا پایان مهرماه جاری به پایان می رسد.

آقای  احمدی طبا در نشست کارگروه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان اردستان  افزود: با توجه به سیل ۱۸ خرداد سال جاری روستای نهوج و نداشتن گنجایش سیل توسط پل قبلی، این‌ پل تخریب و پل بزرگتر در حال احداث است.

وی با اشاره به تخریب ۲۲ واحد مسکونی و نیاز به مرمت ۸۸ واحد مسکونی دیگر براثر سیل مذکور اظهار کرد: تا کنون هیچ اعتباری توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به شهرستان اختصاص داده نشده، چهار واحد آماده شروع عملیات ساخت است که با توجه به نزدیکی فصل سرما ضروری است مسوولان نسبت به اختصاص اعتبار مورد نیاز اقدام فوری انجام دهند.

فرماندار اردستان با بیان اینکه برای پیشگیری از بروز سیل و خسارت مجدد در این منطقه نیاز به اجرای طرح های آبخیزداری می باشد، افزود: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان حدود ۹۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح آبخیزداری نهوج و خیرآباد اختصاص داده است.

احمدی طبا در ادامه خطاب به مسوولان شهری و روستایی گفت: بنابر پیش بینی اداره هواشناسی از اواخر مهرماه بارندگی در سطح شهرستان آغاز می شود و احتمال وقوع سیل وجود دارد لذا مسوولان شهری و روستایی این موضوع را جدی بگیرند و اقدام لازم را انجام دهند تا مشکل سیل نهوج پیش نیاید و درگیر مسایل قضایی نشوند.

وی در ادامه با اشاره به نزدیکی فصل سرما و استفاده خانواده ها از بخاری گاز سوز افزود: اداره گاز شهرستان با همکاری رسانه ها نسبت به اطلاع رسانی و آموزش خانواده ها در راستای رعایت موارد ایمنی و استفاده درست از وسایل گاز سوز برای پیشگیری از انتشار گاز منواکسید کربن اقدام کند.

فرماندار اردستان از شرکت شهرک های صنعتی خواست ضمن مشارکت در ساخت پل رودخانه چرمهین نسبت به تجهیز ساختمان آتش نشانی شهرک صنعتی اردستان به ماشین آتش نشانی و تجهیزات جانبی آن اقدام کند.

احمدی طبا در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: هر بخشدار تا ۲ هفته آینده نسبت به مشخص کردن زمین مناسب برای احداث آشیانه آتش نشانی در یک روستای شاخص اقدام و به فرمانداری اعلام کند.

وی به موضوع بیمه آتش سوزی و حوادث منازل مسکونی اشاره کرد و افزود: شرکت بیمه سافات تمامی منازل روستایی را با شرایط مناسب بیمه می کند ، بخشداران و دهیاران نسبت به اطلاع رسانی این موضوع به روستائیان اقدام کنند تا در زمان بروز حوادث غیر مترقبه اهالی از مزایای بیمه بهره مند شوند.

فرماندار اردستان با اشاره به فصل سرما و احتمال شیوع بیماری آنفلوآنزا و کرونا گفت: مسوولان بهداشت و درمان نسبت به اطلاع رسانی به مردم اقدام کرده و توصیه کنند افراد دارای بیماری زمینه ای هنگام حضور در محل تجمع ها و نقاط سر بسته از ماسک استفاده کنند، همچنین مسوولان بهداشتی پیش بینی های لازم را انجام دهند

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اردستان: سیل اخیر اردستان بالغ بر ۵۲۰ میلیارد ریال خسارت به همراه داشت

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

🇮🇷 فرماندار اردستان در شورای آموزش و پرورش شهرستان: مدارس نسلی برای تمدن سازی اسلامی تربیت کنند

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

حضور فرماندار جهادی اردستان مدیریت بحران در شهرستان اردستان ۴ و ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ حضورفرماندار اردستان درنقاط آسیب دیده و راه های مسدود شده تشکیل جلسه فوق العاده مدیریت بحران در بخشداری زواره ۱.محله های امام حسن (ع) و خیابان شهید فائق شهر اردستان ۲.محلات بنجیره، پامنار و حسینیه بزرگ زواره ۳.روستاهای رحمت آباد و […]

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اردستان طی پیامی فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبز پوشان نظام جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − سه =