بخشدار مرکزی اردستان:۵ دهیاری روستای بخش مرکزی اردستان مصوب شد

بخشدار مرکزی اردستان:۵ دهیاری روستای بخش مرکزی اردستان مصوب شد

بخشدار مرکزی اردستان:۵ دهیاری روستای بخش مرکزی اردستان مصوب شد

بخشدار مرکزی اردستان گفت: خبر خوشی که می‌توانیم به اهالی روستاهای بخش مرکزی بدهیم اینکه تاسیس شدن پنج دهیاری مصوب شده است.

آقای کیانی  اظهار داشت: پروژه‌هایی که در بخش مرکزی در یکسال گذشته تا کنون به همت مسئولان شهرستان اردستان و دهیاران عزیز و بعضا خیران انجام شده ۲۳ پروژه است که بالغ بر۵۷ میلیارد ریال بوده و در آستانه بهره برداری قرار دارد.
وی افزود: می‌توانیم یک پروژه سالن ورزشی چندمنظوره خیرساز در روستای ظفرقند که در حال انجام است را اضافه کنیم به این طرح‌ها که بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه دارد و پیشرفت فیزیکی خیلی خوبی هم داشته است و برنامه زمانی افتتاح آن پروژه نیمه شعبان امسال خواهد بود.
بخشدار مرکزی اردستان گفت: خبر خوشی که می‌توانیم به اهالی روستاهای بخش مرکزی بدهیم اینکه تاسیس شدن پنج دهیاری است که مصوب شده و روستاهای فران، مار، مبارکه، ونین و زائین از این پس صاحب دهیاری بوده و در رابطه تلخ‌ترین اتفاقی که هم می شود به آن اشاره کرد سیل نهوج بود که سه نفر از هموطنانمان فوت کردند.
وی با بیان اینکه بخش مرکزی در حال حاضر ۲۲ دهیاری مصوب و ۳۵ شورا دارد افزود: روستاهای اردستان در موضوع گردشگری از پتانسیل بالایی برخوردار هستند  که در همین رابطه کاروانسراهای روستای ظفرقند و بغم که مقرر شد طرح گردشگری توسط بخش خصوص در آن انجام شود و به جهت اینکه بخش خصوصی درخواست کرده که این مکان‌ها بیش از ۲۵ سال آن را در اختیار داشته باشد توسط اوقاف موافقت نمی شود.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

با حضور فرماندار اردستان دیدار و تقدیر از خانواده با شکوه اردستانی

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اردستان:خبر خوش مسکن برای اهالی زواره

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور معاون محترم استاندار و فرماندار محترم اردستان کارخانه اوجا چوب معین در ناحیه صنعتی زواره به بهره‌برداری رسید

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اردستان: ۳۴۸واحد مسکونی ویژه نیازمندان اردستان در حال ساخت است

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =