فرماندار اردستان:کارفرمایان، بسته‌های حمایتی برای کارگران در نظر بگیرند

فرماندار اردستان:کارفرمایان، بسته‌های حمایتی برای کارگران در نظر بگیرند

فرماندار اردستان:کارفرمایان، بسته‌های حمایتی برای کارگران در نظر بگیرند

فرماندار اردستان گفت: از کارفرمایان واحدهای صنعتی انتظار داریم برای تأمین آینده شغلی واحدهای خود بسته‌های حمایتی را برای کارگران و جوانی جمعیت داشته باشند.

آقای احمدی طباء، در دیدار با کارفرمایان و کارگران شهرستان اردستان، اظهار کرد: شهرستان اردستان اصلی‌ترین چالشی که در حوزه تولید، صنعت و کار و کارگری با آن مواجه بوده موضوع نیروی انسانی است.
وی با بیان اینکه جمعیت شهرستان اردستان در ۸ سال گذشته نزولی بوده و فقط سال گذشته مقدار کمی رشد جمعیت را شاهد بودیم، افزود: اکنون یکی از موضوعات اصلی کشور بحث جوانی جمعیت است که از کارفرمایان و سرمایه‌گذاران واحدهای صنعتی انتظار داریم حداقل برای تأمین آینده شغلی واحدهای خود بسته‌های حمایتی برای کارگران و جوانی جمعیت داشته باشند.
فرماندار اردستان تصریح کرد: یکی از اتفاقاتی که باعث شده نیروی کار ایرانی از کار کارگری استقبال نکند تغییر سبک زندگی است. تغییر سبک زندگی توقعات جوانان کشور را بالا برده و باعث شده استقبال از کار در واحدهای صنعتی کاهش پیدا کند.
احمدی طباء گفت: یکی از معضلات شهرستان اردستان کمبود نیروی کار در واحدهای صنعتی است. در بسیاری از بخش‌های واحدهای صنعتی و تولیدی حتی نیروی کار وجود دارد، ولی به دلیل ضعف فرهنگی، بیشتر جوانان شهرستان اردستان همانند برخی دیگر از جوانان کشور همت کار کردن در این واحدها را ندارند.
وی از کارفرمایان واحدهای صنعتی شهرستان اردستان خواست برای نیروهای کار خود بسته‌های حمایتی جوانی جمعیت مانند ساخت واحدهای مسکونی را در دستور کار قرار دهند. همچنین آموزش و تربیت نیروهای فنی با همکاری آموزش و پرورش از دیگر برنامه‌هایی باشد که مدیران واحدهای صنعتی باید داشته باشند و در این موارد حمایت مسئولان شهرستان را خواهند داشت.

برچسب ها :
مطالب مشابه

تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد

۹ فروردین ۱۴۰۳

جشنواره نوروزی با حضور فرماندار محترم شهرستان در روستای هندوآباد

۸ فروردین ۱۴۰۳

حضور فرماندار اردستان، ریاست دادگستری، دادستان محترم اردستان، ریاست اداره اطلاعات شهرستان در بین آمرین به معروف و ناهیان از منکر در پارک دفاع مقدس (ستاره)

۸ فروردین ۱۴۰۳
۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =