فرماندار اردستان با صدور پیامی، فرا رسیدن نهم اردیبهشت ماه روز شوراها را به اعضای شوراهای اسلامی روستا، بخش، شهر و شهرستان تبریک گفت.

فرماندار اردستان با صدور پیامی، فرا رسیدن نهم اردیبهشت ماه روز شوراها را به اعضای شوراهای اسلامی روستا، بخش، شهر و شهرستان تبریک گفت.

فرماندار اردستان با صدور پیامی، فرا رسیدن نهم اردیبهشت ماه روز شوراها را به اعضای شوراهای اسلامی روستا، بخش، شهر و شهرستان  تبریک گفت.

                  بسم الله الرحمن الرحیم

 نهم اردیبهشت ماه روز ملی تشکیل شوراهای اسلامی نقطه عطف مشارکت مردم در اداره امور جامعه و نمادی از وحدت و مشارکت  آنان در آبادانی و تسهیل روند اجرای برنامه های شهری و روستایی است

با نگاهی به آموزه‌ها و تعالیم دینی می‌توان دریافت که تأکید بر شور و همفکری و واگذاری امور به مردم، نشان دهنده اهمیت موضوع شورا در دین مبین اسلام و اهتمام جمهوری اسلامی ایران به این امر موکد می‌باشد که در سال‌های پس از انقلاب اسلامی به نحو شایسته‌ای پیگیری و بر آن ممارست گردیده تا با تفکر مشورت و حق تعیین سرنوشت و تکیه بر اصل وظیفه شناسی و دانش محوری، همواره نظاره‌گر کشور در مسیر  پیشرفت، آبادانی و سربلندی باشیم.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن روز شوراها از زحمات و خدمات تمامی شوراهای اسلامی شهر و روستای اردستان صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و توفیق آنها در راستای انجام رسالت سترگ شورا و خدمت به مردم بزرگوار و شریف شهرستان را از درگاه خداوند قادر متعال خواستارم.

سید محمد هادی احمدی طبا

فرماندار اردستان

برچسب ها :
مطالب مشابه

تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد

۹ فروردین ۱۴۰۳

جشنواره نوروزی با حضور فرماندار محترم شهرستان در روستای هندوآباد

۸ فروردین ۱۴۰۳

حضور فرماندار اردستان، ریاست دادگستری، دادستان محترم اردستان، ریاست اداره اطلاعات شهرستان در بین آمرین به معروف و ناهیان از منکر در پارک دفاع مقدس (ستاره)

۸ فروردین ۱۴۰۳
۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =