فرماندار اردستان: در مجموعه خبرگزاری‌های کشور اخبار بسیار خوب و امیدآفرینی توسط خبرنگاران شهر تولید شده که رویکرد خبر، مثبت است

فرماندار اردستان: در مجموعه خبرگزاری‌های کشور اخبار بسیار خوب و امیدآفرینی توسط خبرنگاران شهر تولید شده که رویکرد خبر، مثبت است

فرماندار اردستان: در مجموعه خبرگزاری‌های کشور اخبار بسیار خوب و امیدآفرینی توسط خبرنگاران شهر تولید شده که رویکرد خبر، مثبت است گر چه ممکن است خبر انتقادی باشد اما چون مسائل جامعه را بیان می‌کند رویکرد مثبت دارد.

 

آقای  احمدی‌طبا فرماندار اردستان در جلسه کمیته فضای مجازی اظهار داشت: همگرایی و هم‌فکری بین مسؤولان و اصحاب‌رسانه از نکات مهم در کمیته فضای مجازی است که با توجه به ضرورت و اهمیتی که این عامل داشت به عنوان یکی از مصوبه‌های شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرار گرفت تا یک خط مشی برای حرکت باشد.

وی با بیان اینکه می‌خواهیم اردستان با نشاط و در مسیر پیشرفت داشته باشیم، افزود: بیش از ۸۵ درصد رسانه‌های فضای مجازی شهرستان اردستان در راستای موضوع پیشرفت و نشاط شهرستان هم‌فکر هستند که این عامل یک اتفاق خوب است.

احمدی‌طبا با اشاره به تولید خبر خوب در شهرستان اردستان، بیان کرد: در مجموعه‌های خبرگزاری‌های کشور اخبار بسیار خوب و امیدآفرینی توسط خبرنگاران شهر تولید شده که رویکرد خبر، مثبت است گر چه ممکن است خبر انتقادی باشد اما چون مسائل جامعه را بیان می‌کند رویکرد مثبت دارد.

فرماندار اردستان ضمن تاکید بر ضرورت ارتباط بین مسؤولان و رسانه‌ها، خاطرنشان کرد: فنون رسانه را باید یاد بگیریم، رسانه‌های معاند با وجود اینکه تولید خبر کمتری دارند اما با تکرار و تلقین بسیار بر جامعه تاثیرگذاری بیشتری دارند.

وی با اشاره عفو رهبری در خصوص محکومان اغتشاشات، تاکید کرد: راهبرد مقام معظم رهبری در اغتشاشات اخیر بی‌نظیر بوده و این موضوع در حوزه رسانه و جهاد تبیین حائز اهمیت است و هیچ تبیینی بهتر از این نوع رفتار رهبری نیست.

 

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد

۹ فروردین ۱۴۰۳

جشنواره نوروزی با حضور فرماندار محترم شهرستان در روستای هندوآباد

۸ فروردین ۱۴۰۳

حضور فرماندار اردستان، ریاست دادگستری، دادستان محترم اردستان، ریاست اداره اطلاعات شهرستان در بین آمرین به معروف و ناهیان از منکر در پارک دفاع مقدس (ستاره)

۸ فروردین ۱۴۰۳
۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 11 =