فرماندار اردستان :افزایش ۷۰ درصدی اعضاء کتابخانه‌های عمومی اردستان

فرماندار اردستان :افزایش ۷۰ درصدی اعضاء کتابخانه‌های عمومی اردستان

 

فرماندار اردستان :افزایش ۷۰ درصدی اعضاء کتابخانه‌های عمومی اردستان

اعضای کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردستان امسال نسبت به سال گذشته ۷۰ درصد افزایش داشته است.

سید محمد هادی احمدی طباء فرماندار اردستان در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی اردستان به افزایش تعدادی اعضای کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردستان از ۲۵۰۰ نفر به بیش از ۴ هزار نفر اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها در حوزه کتاب و کتابخوانی ضعیف عمل کرده و لازم است بیشتر فعال شوند.

وی در ادامه  با اشاره به انتشار شعرهایی در خصوص ویژگی های شهید حاج قاسم سلیمانی در رسانه های شهرستان افزود: این کار به خوبی اجرا شد و مخاطبان در فضای مجازی از آن ها استفاده کردند و این اقدام در رابطه با معرفی کتاب و تشویق به کتابخوانی است.

ایشان بحث عضویت در کتابخانه ها را مهم و اثرگذار دانست و گفت: آموزش و پروش های اردستان و زواره برنامه ریزی لازم برای حضور دانش آموزان در کتابخانه ها همراه با صدور کارت عضویت را داشته باشند تا زمینه مطالعه فراهم شود.

فرماندار اردستان اضافه کرد: با همکاری اداره کتابخانه عمومی این شهرستان نسبت به عضویت کارکنان اداره ها در کتابخانه اقدام و این افراد با مطالعه کتاب های تاریخی از وقایع دوران گذشته کشور آگاه شوند.

 

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد

۹ فروردین ۱۴۰۳

جشنواره نوروزی با حضور فرماندار محترم شهرستان در روستای هندوآباد

۸ فروردین ۱۴۰۳

حضور فرماندار اردستان، ریاست دادگستری، دادستان محترم اردستان، ریاست اداره اطلاعات شهرستان در بین آمرین به معروف و ناهیان از منکر در پارک دفاع مقدس (ستاره)

۸ فروردین ۱۴۰۳
۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 13 =