فرماندار اردستان:حس مقاومت بین جوانان تقویت شود

فرماندار شهرستان اردستان گفت: باید حس مقاومت را در مردم و به خصوص قشر جوان و نوجوان تقویت کنیم.

فرماندار شهرستان اردستان گفت: باید حس مقاومت را در مردم و به خصوص قشر جوان و نوجوان تقویت کنیم.

سید محمد هادی احمدی‌طبا  در جلسه برنامه ریزی هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس بهانه‌ای برای این است که فراموش نکنیم چه اتفاقاتی افتاده، کجا بودیم و امروز کجا هستیم و به فرموده رهبر انقلاب خیلی از کسانی که با ما دشمنی داشتند به زیر خاک رفتند اما جمهوری اسلامی ایران مستحکم ایستاده و این از برکت دفاع مقدس است.

وی افزود: شعار امسال «ما مقاوم هستیم» عنوان شده و باید بر روی این شعار کار کنیم تا حس مقاومت را در مردم و به خصوص قشر جوان و نوجوان تقویت کنیم.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها فضا سازی شهری در خصوص هفته دفاع مقدس انجام دهند و با توجه به اینکه ایام عزا نیز است در کنار پرچم عزا، پرچم نظام جمهوری اسلامی هم برافراشته شود.

احمدی‌طبا تصریح کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس و با توجه به برنامه ماهانه بحث کوه‌گشت مدیران در مهرماه انجام می‌شود همه مدیران ادارات حضور خواهند داشت همچنین سپاه هم می‌تواند در این خصوص برنامه ریزی هایی داشته باشد.

وی بیان کرد: در حوزه هنر دفاع مقدس در چند سال فیلم‌های خوبی ساخته شده و این فیلم‌ها بعد جدیدی از دفاع مقدس را به نمایش گذاشت و وظیفه اصلی هنر این است که به عنوان یک پدافند برای نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: مجموعه ارشاد با همکاری دهیاری‌ها و بسیج در روستاهای شهرستان در هفته دفاع مقدس، فیلم‌های دفاع مقدس را پخش کنند.

احمدی‌طبا در خصوص مراسم جاماندگان اربعین در زواره، گفت: مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در زواره به صورت مستقیم از شبکه استانی اصفهان و شبکه خبر پخش خواهد شد و امیدواریم با حضور پررنگ برگزار شود و این حرکتی است که می‌خواهیم در طول سال تعدادی پخش مستقیم در رسانه ملی داشته باشیم

ر

برچسب ها :
مطالب مشابه

تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد

۹ فروردین ۱۴۰۳

جشنواره نوروزی با حضور فرماندار محترم شهرستان در روستای هندوآباد

۸ فروردین ۱۴۰۳

حضور فرماندار اردستان، ریاست دادگستری، دادستان محترم اردستان، ریاست اداره اطلاعات شهرستان در بین آمرین به معروف و ناهیان از منکر در پارک دفاع مقدس (ستاره)

۸ فروردین ۱۴۰۳
۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − دو =