فرماندار اردستان:اختصاص ۲۵۰ میلیارد ریال برای رفع محرومیت در اردستان

فرماندار اردستان گفت: ۲۵۰ میلیارد ریال در قانون بودجه سال جاری و جداول پیوست آن برای رفع محرومیت از مناطق کمتر برخوردار شهرستان اردستان اختصاص یافته است.

فرماندار اردستان گفت: ۲۵۰ میلیارد ریال در قانون بودجه سال جاری و جداول پیوست آن برای رفع محرومیت از مناطق کمتر برخوردار شهرستان اردستان اختصاص یافته است.

حمیدرضا تأملی، ، اظهار کرد: با پیگیری‌های نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی از محل اعتبارات بند ۳ جدول ۱۷ تبصره قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور با موضوع رفع مناطق کم برخوردار مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای شهرستان اردستان پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه از این مبلغ حدود ۱۸۵ میلیارد ریال به سازمان نوسازی مدارس بابت تخریب و بازسازی پروژه‌های پیشنهادی اختصاص داده شده است، افزود: با توجه به عدم وجود هنرستان دخترانه در شهرستان و با توجه به درخواست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اردستان اعتبار تخصیص داده شده به اداره کل نوسازی مدارس استان صرف ساخت یک باب هنرستان دخترانه در شهر اردستان می‌شود.

فرماندار اردستان تصریح کرد: همچنین به دلیل وضعیت نامطلوب جاده زواره به روستای شهراب، مبلغ ۳۳ میلیارد ریال به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اختصاص داده شد.

تأملی با شاره به اهمیت تجهیز مراکز درمانی شهرستان، خاطرنشان کرد: مبلغ ۳۲ میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای پروژه تعمیر و تجهیز مراکز جامع سلامت شهرستان اختصاص داده شد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۵۰ درصد از اعتبارات ذکر شده تخصیص پیدا کرده است، گفت: با توجه به اینکه در بودجه امسال اعتبارات خوبی برای محرومیت‌زدایی شهرستان در نظر گرفته شده است. امیدواریم دستگاه‌های مربوطه با برنامه‌ریزی دقیق، کارشناسانه و هدف‌گذاری معین شاهد کاهش محرومیت‌ها در سطح شهرستان اردستان خواهیم بود

برچسب ها :
مطالب مشابه

تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد

۹ فروردین ۱۴۰۳

جشنواره نوروزی با حضور فرماندار محترم شهرستان در روستای هندوآباد

۸ فروردین ۱۴۰۳

حضور فرماندار اردستان، ریاست دادگستری، دادستان محترم اردستان، ریاست اداره اطلاعات شهرستان در بین آمرین به معروف و ناهیان از منکر در پارک دفاع مقدس (ستاره)

۸ فروردین ۱۴۰۳
۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + دوازده =