فرماندار اردستان: شهرداری‌های اردستان و زواره یک هفته فرصت رفع مشکلات کشتارگاه دام مشترک را دارند

فرماندار اردستان: شهرداری‌های اردستان و زواره یک هفته فرصت رفع مشکلات کشتارگاه دام مشترک را دارند

حمیدرضا تاملی درجلسه پیگری موضوع کشتارگاه  اظهار داشت: در مورد آخرین بررسی کشتارگاه مشترک دام شهرستان با حضور شهردار و رئیس شورای شهر زواره و معاون شهردار اردستان و رئیس دامپزشکی و همچنین نمایندگان راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی و صنعت و معدن و اتحادیه مربوطه جلسه‌ای برگزار شد.

وی افزود: در مورد کشتارگاه موضوعات مختلفی مطرح شد که با توجه به بازدیدی که در این زمینه داشتیم واقعیت مطلب این است که ما شاهد یک بی‌تفاوتی عمیق و سهل‌انگاری شدید از سوی متولیان کشتارگاه دام مشترک شهرداری‌های اردستان و زواره بودیم که به لحاظ شرایط بهداشتی و استانداردهای مد نظر دامپزشکی در شرایط نامطلوبی قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان اردستان گفت: آنچه که بیان است امروز وجود و فعالیت کشتارگاه دام حتما مد نظر فرمانداری و نماینده مجلس است که باید این کشتارگاه در حالت عملیاتی و فعال قرار بگیرد و در عین حال با توجه به حساسیت رعایت استانداردهای بهداشتی در انجام خود عملیات کشتار و ذبح دام و موضوعات پیرامونی به سرعت باید موضوع ساماندهی مدیریتی کشتارگاه به شکل کامل و دقیق انجام بگیرد.

وی ابراز داشت: در نخستین فرصت باید استانداردهای مد نظر دامپزشکی شهرستان اردستان همچون راه‌اندازی اتاق پیش سرد، اصلاح و استفاده درست از سپتینگ و سایر مواردی که توسط دامپزشکی اعلام شده اقدام شود که به همین منظور فرصت یک هفته‌ای را برای شوراهای شهر اردستان و زواره تعیین کرده‌ایم تا به طور مشخص در مورد نحوه مدیریت یکپارچه آنجا به توافق برسند یا کشتارگاه توسط یکی از شهرداری‌ها قبول مسئولیت شود.

تاملی بیان کرد: در صورتی که مدیریت کشتارگاه قرار است به صورت مشترک ادامه داشته باشد باید نوع مدیریت به شکل کاملا مسئولانه و پاسخگو تعیین شود تا بتوانیم بر اساس آن اقدامات اصلاحی را برای رفع هر چه سریع‌تر مشکلات کشتارگاه مشترک انجام دهیم

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

کارخانه طلای کوه دُم زواره آماده بهره‌برداری شد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

دیدار صمیمی شاعران شهرستان با فرماندار اردستان

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

برای اولین بار نشست صمیمی فرماندار با پیشکسوتان فرمانداری اردستان

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

عید سعید فطر بر تمامی شیعیان تبریک و تهنیت باد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =