فرماندار اردستان:طرح تعادل‌بخشی آب در شهرستان اردستان تهیه می‌شود

فرماندار اردستان:طرح تعادل‌بخشی آب در شهرستان اردستان تهیه می‌شود

فرماندار شهرستان اردستان گفت: برنامه عملیاتی اجرای طرح تعادل‌بخشی توسط امور آب شهرستان اردستان و همکاری جهادکشاورزی تهیه می‌شود.

آقای تاملی اظهار داشت: با دعوتی که از مدیر عامل آب منطقه‌ای اصفهان به عمل آمد جلسه‌ای با هدف بررسی موضوع قنات مهاباد با حضور اعضای شورای شهر مهاباد برگزار شد.

وی افزود: مطالبات مردمی برای مدیرعامل بیان و پیشنهادهایی هم که برای برطرف شدن مشکل این قنات وجود دارد ارائه شد و مقرر شد تا بررسی آن صورت بگیرد و در یک جلسه‌ مشترک دیگر با همه دستگاه‌های مر تبط و مسئولان شهرستان نطنز در جهت رفع نگرانی مردم مهاباد تلاش کنیم.

فرماندار شهرستان اردستان گفت: در ادامه جلسه با مدیرعامل آب منطقه‌ای در خصوص مسائل مربوط به صدور مجوز حفر چاه جهت آب شرب مناطق روستایی مصوبات خیلی خوبی داشتیم و قرار شد تا یک هفته آینده مجوزهای لازم صادر شود.

وی ابراز داشت: در خصوص تخصیص آب برای بخش صنعت هم مصوبات خوبی گرفته شد که به محض حصول نتیجه آن را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد و یکی از مصوبات خوب این جلسه اعلام آمادگی مدیر عامل برای لایروبی مسیل‌ها و رودخانه‌های شهرستان اردستان در نقاط خارج از محدوده روستاها و شهرها بود که اعلام آمادگی صورت گرفت.

تاملی بیان کرد: مقرر شد تا مناطق مورد نظر و اضطراری در راستای تخصیص شناسایی شود تا به فوریت توسط آب منطقه‌ای مراحل انتخاب پیمانکار برای لایروبی مسیل‌ها و رودخانه‌های مورد نظر انجام شود

 

فرماندار شهرستان اردستان تاکید کرد: در خصوص طرح تعادل‌بخشی هم مقرر شد برنامه عملیاتی اجرای طرح تعادل بخشی توسط امور آب شهرستان و همکاری جهاد کشاورزی تهیه شود و برای تصویب و طرح نهایی به شورای حفاظت از آب شهرستان ارجاع شود تا بتوانیم در طرح تعادل‌بخشی با توجه به تعداد بهره‌برداران نسبت به اجرای صرفه‌جویی قانونی مدنظر اقدام کند ardestan.gov.ir

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد

۹ فروردین ۱۴۰۳

جشنواره نوروزی با حضور فرماندار محترم شهرستان در روستای هندوآباد

۸ فروردین ۱۴۰۳

حضور فرماندار اردستان، ریاست دادگستری، دادستان محترم اردستان، ریاست اداره اطلاعات شهرستان در بین آمرین به معروف و ناهیان از منکر در پارک دفاع مقدس (ستاره)

۸ فروردین ۱۴۰۳
۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 12 =