فرماندار اردستان:شیوع کرونا مانع توسعه فعالیت‌های فرهنگی در اردستان شد

فرماندار اردستان:شیوع کرونا مانع توسعه فعالیت‌های فرهنگی در اردستان شد

فرماندار اردستان گفت: شیوع ویروس کرونا در حدود ۲ سال اخیر سبب شد تا دست مسوولان‌ شهرستان در زمینه توسعه فعالیت‌های فرهنگی بسته شود.

حمیدرضا تاملی در آیین تجلیل از نویسندگان و فرهیختگان و اختتامیه هفته فرهنگ شهرستان اردستان درکانون شهید مفتح افزود: با وجود همه مشکل هایی که وجود داشت تلاش شد این چراغ فروزان و نور بخش روشن نگه داشته شود.
وی با بیان اینکه‌ اردیبهشت ماه سال جاری یک رویداد بزرگ فرهنگی در اردستان برگزار شد تصریح کرد: برگزاری همایش ملی نقش اردستان در تاریخ فرهنگ و ادب ایران با حضور جمعی از اساتید و دانشمندان برجسته‌ از سایرنقاط کشور از جمله کارهای مهم فرهنگی انجام شده است.
فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: با تاسف تعدادی از نویسندگان، شاعران، ادب دوستان، افراد فاخر و اندیشمند را در این مدت از دست دادیم که مدیون این عزیزان هستیم.
وی با بیان اینکه‌ هفته فرهنگ اردستان( ۵ تا ۱۱ آذر ) درحالی برگزار شد که شروع آن با سالروز شهادت محسن فخری زاده مهابادی و پایان آن‌ با سالروز شهادت آیت اله مدرس مصادف است ، افزو: در کنار مسائل فرهنگی مسوولیت سنگین دیگری بر دوش مسوولان شهرستان است و آن موضوع معیشت مردم است ولی حوزه فرهنگ نیز بسیار مهم به شمار می‌رود.
تاملی همچنین  از پیش بینی اعتبار احداث طرح آموزش تتاتر شهرستان خبرداد و گفت: در رابطه با راه اندازی سینمای اردستان قرار شد نماینده شهرستان با وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی ملاقات و موضوع را مطرح کند.
وی گفت: امید است با اجرای ۹۱درصدی تزریق واکسن کرونا در شهرستان بتوانیم‌ بعد از ایام فاطمیه مراسم  فاخر فرهنگی هنری در اردستان داشته باشیم‌ واز شوراهای شهرها می‌خواهیم فعالیت فرهنگی هنری بیشتری داشته باشند و هنرمندان را مورد توجه قرار دهند.

برچسب ها :
مطالب مشابه

تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد

۹ فروردین ۱۴۰۳

جشنواره نوروزی با حضور فرماندار محترم شهرستان در روستای هندوآباد

۸ فروردین ۱۴۰۳

حضور فرماندار اردستان، ریاست دادگستری، دادستان محترم اردستان، ریاست اداره اطلاعات شهرستان در بین آمرین به معروف و ناهیان از منکر در پارک دفاع مقدس (ستاره)

۸ فروردین ۱۴۰۳
۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 6 =