فرماندار اردستان: نقش زنان در تربیت کودکان و آرامش خانواده بی نظیر است

فرماندار اردستان گفت: نقش زنان در تربیت کودکان و کمک به موضوع آموزش درسی و ایجاد آرامش محیط خانواده در دوران کرونا در شهرستان بی بدلیل و‌کم‌نظیر است. حمیدرضا تاملی در جلسه کارگروه بانوان شهرستان گفت: مادران شرایط دشواری را تحمل کرده در کنار دبیران و‌معلمان زحمتکش نقش بی نظیر و مهمی در روشن نگه […]

فرماندار اردستان گفت: نقش زنان در تربیت کودکان و کمک به موضوع آموزش درسی و ایجاد آرامش محیط خانواده در دوران کرونا در شهرستان بی بدلیل و‌کم‌نظیر است.

حمیدرضا تاملی در جلسه کارگروه بانوان شهرستان گفت: مادران شرایط دشواری را تحمل کرده در کنار دبیران و‌معلمان زحمتکش نقش بی نظیر و مهمی در روشن نگه داشتن شمع تعلیم و تربیت از خود نشان دادند.

وی با بیان اینکه کرونا در بخش اقتصادی مشکل اساسی برای خانواده ها بهمراه داشت افزود: بسیاری از خانم هادر این زمان به کمک سرپرست خانواده آمده با کار خارج از خانه به اقتصاد خانواده کمک کردند که‌ این موضوع قابل تقدیر است.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: تجربه زیستی در شهرستان نشان داده اگر می خواهیم یک تغییر اساسی در توسعه منطقه ایجاد کنیم پرچمدار آن باید بانوان باشند.

تاملی اضافه کرد: بانوان انگیزه و آمادگی همراه با تخصص لازم جهت این تغییر راداشته بدون‌آلوده شدن به فضا های سیاسی و اختلاف های محلی از عهده کار بر می آیند و نمونه آن حضور زنان در کارهای اداری ، شوراهای اسلامی و دیگر بخش های مدیریتی است.

وی در خصوص آسیب های اجتماعی که در جامعه وجود دارد و زنان را تحت تاثیر قرار می دهد گفت: چهار عامل در این زمینه اثرگذارند، موضوع فقر و مشکل معیشت که مسایل بین المللی و کرونابه آن دامن زده، بحث اعتیاد ، اختلال های روانی دربین افراد و کمبودآموزش و مهارت های خانوادگی در بین زن و مرد، موجب این آسیب ها می شود

برچسب ها :
مطالب مشابه

تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد

۹ فروردین ۱۴۰۳

جشنواره نوروزی با حضور فرماندار محترم شهرستان در روستای هندوآباد

۸ فروردین ۱۴۰۳

حضور فرماندار اردستان، ریاست دادگستری، دادستان محترم اردستان، ریاست اداره اطلاعات شهرستان در بین آمرین به معروف و ناهیان از منکر در پارک دفاع مقدس (ستاره)

۸ فروردین ۱۴۰۳
۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هفت =