رییس کمیسیون فرهنگی مجلس در اردستان گفت:مشکلات مردم باید بدون وابستگی به غرب و شرق رفع شود

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ناتوانی مسوولان، رانت‌خواری و حقوق نجومی ربطی به اسلام ندارد، گفت: ایران دارایی‌های زیادی دارد و مشکل‌های مردم باید بدون وابستگی به غرب و شرق رفع شود. حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی در نشست بررسی وضعیت فرهنگی اردستان با اشاره به تصویب قانون افزایش جمعیت و حمایت […]

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ناتوانی مسوولان، رانت‌خواری و حقوق نجومی ربطی به اسلام ندارد، گفت: ایران دارایی‌های زیادی دارد و مشکل‌های مردم باید بدون وابستگی به غرب و شرق رفع شود.

حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی در نشست بررسی وضعیت فرهنگی اردستان با اشاره به تصویب قانون افزایش جمعیت و حمایت از خانواده اظهار داشت: این قانون یکی از مهمترین مصوبه های کمیسیون فرهنگی مجلس است که ۹۰ مورد در آن پیش‌بینی شده از خانواده‌هایی که زود ازدواج‌ کنند و فرزند بیشتر به دنیا بیاورند حمایت خواهد کرد.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه ای که بستیم بحث محرومیت و افزایش جمعیت مد نظر قرار گرفت و مردم‌ نباید به خرافه‌ها و سخن دشمن گوش بدهند، بلکه ازدواج زودتر و فرزندآوری بیشتر صورت گیرد و هر خانواده‌ای فرزند بیشتر داشته باشد از امکانات بیشتری برخوردار خواهد شد.

حجت الاسلام آقا تهرانی به برخی الگوگیری‌ها از غرب اشاره کرد و افزود: نباید از گاوبازهای آمریکا در نوع پوشیدن لباس الگو گرفت، چرا که‌ در همان کشورهای غربی افراد باسواد و تحصیل کرده از این کارهای نامربوط الگو نمی‌گیرند.

وی در زمینه قانون حمایت از استفاده کنندگان فضای مجازی تاکید کرد : این موضوع در راستای ساماندهی این فضاست تا در آینده شاهد موضوعی مانند قطع شبکه توزیع بنزین در کشور نباشیم و به هیچ عنوان بحث فیلترینگ و چنین موضوع‌هایی مطرح نیست.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه‌ حضور در اردستان سومین سفر این کمیسیون پس از خراسان رضوی و شهرکرد است، خاطر نشان کرد: امروز از نزدیک‌ با مسایل و مشکل‌های این منطقه آشنا شدیم تا در تصمیم‌گیری‌ها برای حل آن بهتر عمل کنیم.

وی اضافه کرد: این سفرها قبل از اینکه‌ برای مردم‌ موثر باشد برای اعضای کمیسیون فرهنگی بسیار اثرگذار است، چرا که‌ مسایل مردم را از نزدیک می‌بینند و دیدگاه نمایندگان تغییر خواهد کرد.

حجت الاسلام آقاتهرانی اضافه کرد: این سفر مصوبه‌هایی در راستای رفع کمبودها و درخواست مردم اردستان دارد و امیدواریم اجرایی شود.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

پیام تبریک فرماندار شهرستان اردستان به مناسبت روز ملی جمعیت

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور فرماندار اردستان دیدار و تقدیر از خانواده با شکوه اردستانی

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اردستان:خبر خوش مسکن برای اهالی زواره

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور معاون محترم استاندار و فرماندار محترم اردستان کارخانه اوجا چوب معین در ناحیه صنعتی زواره به بهره‌برداری رسید

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =