فرماندار اردستان گفت: درسال جاری ساخت ۸۹۴ واحد مسکونی در قالب شهری و روستایی دربرنامه این شهرستان قرار دارد.

آقای  تاملی  در جلسه کارگروه شورای مسکن در فرمانداری افزود: این واحدها با عنوان طرح جهش ملی مسکن، مسکن محرومان ، کریمان، معلولان، خیرین و روستایی ساخته می شود. وی با بیان اینکه با ساخت این واحدها اتفاق خوبی در بخش مسکن شهرستان رخ خواهد داد تصریح کرد: با اجرای این طرح ها قیمت مسکن […]

آقای  تاملی  در جلسه کارگروه شورای مسکن در فرمانداری افزود: این واحدها با عنوان طرح جهش ملی مسکن، مسکن محرومان ، کریمان، معلولان، خیرین و روستایی ساخته می شود.

وی با بیان اینکه با ساخت این واحدها اتفاق خوبی در بخش مسکن شهرستان رخ خواهد داد تصریح کرد: با اجرای این طرح ها قیمت مسکن که‌سیر صعودی دارد در منطقه کاهش خواهد یافت.

فرماندار اردستان اضافه کرد: بعداز موضوع اشتغال که یکی از چالش های شهرستان به حساب می آمد و طی چند سال گذشته‌ با اقدام های خوبی که صورت گرفته به آرامش رسیده، مشکل اساسی، تامین مسکن است که با اجرا شدن این طرح ها ثبات و آرامش دراین بخش حاصل خواهد شد.

تاملی خاطرنشان کرد: امروز بسیاری از مردم کم درآمد و‌نیازمند شهرستان برای اجاره مسکن‌با مشکل مواجه هستند که از دستگاه های خدماتی انتظار کمک و همکاری در صدور مجوزها و پروانه این طرح ها داشته از هم اکنون برنامه ریزی کنند تا هزینه اجرای طرح های زیر ساختی در توزیع اعتبارات عمرانی و تملک دارایی در دوسال آینده پیش بینی شود.

وی با اشاره به اینکه برای ساخت این واحدهای مسکونی تسهیلات ۴درصد پیش بینی شده گفت: اصرار براین است تا کمترین زیربنا، مشاع ها و دیگر امکان ها در نظر گرفته شودو از شیوه صنعتی سازی استفاده تا هزینه ها کاهش یافته از تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی بانک ها و ۲۰۰ میلیون تومانی بنیاد مسکن بهره مند شده، سرپناهی برای قشرضعیف ساخته شود.

فرماندار اردستان افزود: ساخت ۴۴۲ واحد مسکن کریمان در دست اقدام است و کلنگ احداث آن زده شده در مرحله صدور پروانه و شروع عملیات اجرایی است و از این تعداد ۲۲۰ واحد در شهر اردستان، ۱۹۴ واحد درشهر زواره و ۲۸ واحد در شهر مهاباد ساخته خواهد شد.

تاملی اظهارداشت: برای ساخت ۵۰ واحد مسکونی کمیته امداد و ۱۴ واحد خیرساز زواره تاکنون کمیته امداد در مجموع برای هر واحد ۸۰ میلیون تومان پرداخت کرده ۲۰ میلیون تومان دیگر تا آخر سال جاری پرداخت خواهد کرد و حدود ۳۰ تا ۳۵ میلیون آورده متقاضیان خواهد بود.

وی اضافه کرد: از مجموع طرح ۱۵۰ واحدی محرومان نیز ۴۶ واحدبا پرداخت ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض شامل ۲۲ واحد شهری و ۲۴ واحد روستایی در حال اجراست.

برچسب ها :
مطالب مشابه

تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد

۹ فروردین ۱۴۰۳

جشنواره نوروزی با حضور فرماندار محترم شهرستان در روستای هندوآباد

۸ فروردین ۱۴۰۳

حضور فرماندار اردستان، ریاست دادگستری، دادستان محترم اردستان، ریاست اداره اطلاعات شهرستان در بین آمرین به معروف و ناهیان از منکر در پارک دفاع مقدس (ستاره)

۸ فروردین ۱۴۰۳
۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =