ساختمان اداری امور آب اردستان زیبنده آب منطقه ای نیست

آقای  تاملی فرماندار اردستان در بازدید سر زده از امور آب اردستان اظهار داشت: متاسفانه  این اداره از آن اداراتی است که مدیر محترم آن هفته ای سه روز حضور دارند و همزمان مسئولیت نطنز را هم بر عهده دارند و غیر از ایشان دونفر از کارشناسان آن هم به همین شکل  مشغول فعالیت هستند. […]

آقای  تاملی فرماندار اردستان در بازدید سر زده از امور آب اردستان اظهار داشت: متاسفانه  این اداره از آن اداراتی است که مدیر محترم آن هفته ای سه روز حضور دارند و همزمان مسئولیت نطنز را هم بر عهده دارند و غیر از ایشان دونفر از کارشناسان آن هم به همین شکل  مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: این مطالبه و انتظار به حق وجود دارد که  با توجه به  اولا وسعت شهرستان اردستان که  الان دومین شهرستان بزرگ استان اصفهان است و همیشه گفته ایم  وسعتی معادل کل استان تهران را دارد و از طرفی با توجه به وضعیت بحرانی و خطرناک آبخوان منطقه اردستان که سالها به عنوان  منطقه ممنوعه بحرانی در اولویت  وزارت نیرو و شرکت آب منطقه ای هست ما حداقل بتوانیم در شهرستان مدیر دستگاه و کارشناسان را بصورت  ثابت و مستقل در تمام ایام هفته داشته باشیم تا بتوانند پاسخگوی مطالبات مردمی باشند.

فرماندار اردستان گفت: با حمایتی که نماینده محترم مجلس شورای اسلامی خواهند داشت امیدواریم این مطالبه به حق در آینده ای نزدیک محقق شود و ما شاهد حضور تمام وقت رئیس دستگاه و کارشناسان آن در این اداره باشیم.

وی تصریح کرد: ساختمان اداری امور آب اردستان  شایسته و زیبنده  دستگاه وزارت نیرو و آب منطقه ای نیست و دارای فضای کم و پر تراکم که قطعا  فضای مناسبی برای کارمندان محترم این اداره نیست  و می طلبد مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان  نسبت به این موضوع هم توجه جدی داشته باشند و نسبت به اصلاح و احداث ساختمان جدید و درخور شهرستان اردستان اقدام کنند.

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار شهرستان اردستان به مناسبت شهادت رئیس جمهور مردمی حضرت آیت‌الله شهید «سید ابراهیم رئیسی» پیام تسلیتی صادر نمود

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تبریک فرماندار شهرستان اردستان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تبریک فرماندار شهرستان اردستان به مناسبت روز ملی جمعیت

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور فرماندار اردستان دیدار و تقدیر از خانواده با شکوه اردستانی

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =