مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در نشست مدیریت بحران اردستان ویژه پیگیری مشکل آب گفت: در کشور استانی به شدت اصفهان مشکل کمبود آب و بی‌آبی ندارد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: افزون بر پنج هزار و ۲۰۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) از ابتدای امسال تاکنون در این استان کشف و با متخلفان برخورد شده است. منصور شیشه‌فروش با بیان اینکه با توجه به شرایط کم‌آبی کشور و ناتوانی در تولید نیروگاه‌های برق آبی، محدودیت هایی برای مصرف برق اعمال […]

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: افزون بر پنج هزار و ۲۰۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) از ابتدای امسال تاکنون در این استان کشف و با متخلفان برخورد شده است.

منصور شیشه‌فروش با بیان اینکه با توجه به شرایط کم‌آبی کشور و ناتوانی در تولید نیروگاه‌های برق آبی، محدودیت هایی برای مصرف برق اعمال شده بود، افزود: در تابستان شرایط کم برقی را در بخش های خانگی و صنایع شاهد بودیم که ستاد مدیریت بار برق در استان تشکیل و به همه دستگاه‌های اجرایی صرفه‌جویی ۵۰ درصدی در مصرف برق اعلام شد.

وی با اشاره به مشخص شدن یک مدیر انرژی در دستگاه های مختلف برای مدیریت مصرف برق و خاموش کردن سامانه سرمایشی پس از ساعت تعطیلی گفت: به امور برق اعلام شده بود جدول قطعی برق را از قبل اعلام کنند اما گاهی قطعی برق از تهران اعمال می‌شد و دست استان نبود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه شناسایی و کشف دستگاه های ماینر نیز در دستور کار قرار گرفت، افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۵ هزار و ۲۰۰دستگاه ماینر کشف شده که بیش از ۳۰ مگاوات برق مصرف می‌کردند و با همکاری دستگاه‌های مربوطه با متخلفان برخورد شده است.

شیشه‌فروش به کمبود ۲ هزار مگاواتی برق در استان اصفهان اشاره و اضافه کرد: وزارت نیرو و شرکت توانیر باید کمبود موجود را جبران کنند و درخواست داریم تا متناسب با نیاز استان نیروگاه‌های جدیدی را با توجه به شرایط استان و برخورداری از آفتاب و وزش باید ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه اکنون فقط ۵۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در استان پیش‌بینی شده است، ادامه داد: هر چند ایجاد ۳۰ مگاوات دیگر در دستور کار قرار دارد اما باز هم بسیار کم است و وزارت نیرو باید سرمایه‌گذاری بیشتری در این زمینه انجام دهد

برچسب ها :
مطالب مشابه

کارخانه طلای کوه دُم زواره آماده بهره‌برداری شد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

دیدار صمیمی شاعران شهرستان با فرماندار اردستان

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

برای اولین بار نشست صمیمی فرماندار با پیشکسوتان فرمانداری اردستان

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

عید سعید فطر بر تمامی شیعیان تبریک و تهنیت باد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 2 =