۹۳۰میلیون تومان به ۲۲دهیاری شهرستان اردستان کمک شد

حمید رضا تاملی  اظهار داشت: پیرو ملاقات چند وقت پیش به اتفاق نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با جناب آقای جمالی نژاد معاون محترم وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مکاتبه‌ای مبنی بر کمک سازمان به تعدادی از دهیاری‌های شهرستان اردستان تقدیم شد. وی افزود: خوشبختانه با پیگیری هایی که به […]

حمید رضا تاملی  اظهار داشت: پیرو ملاقات چند وقت پیش به اتفاق نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با جناب آقای جمالی نژاد معاون محترم وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مکاتبه‌ای مبنی بر کمک سازمان به تعدادی از دهیاری‌های شهرستان اردستان تقدیم شد.

وی افزود: خوشبختانه با پیگیری هایی که به عمل آمد مبلغ ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به حساب تعداد ۲۲ دهیاری های شهرستان اردستان واریز شد.

فرماندار شهرستان اردستان گفت: در این خصوص در بخش زواره، دهیاریهای اسلام‌آباد، امیران، تلک آباد، کچورستاق، گلزار محمد و گلستان مهدی می باشد.

وی ابراز داشت: در بخش مرکزی دهیاریهای خیرآباد، کهنگ، باقرآباد، جنبه، ظفرقند، کچومثقال و هندوآباد از این تخصیص برخوردار شدند.

تاملی بیان کرد: در بخش مهاباد نیز دهیاریهای گونیان، شیرازان، آستانه، موغار، رحمت آباد، داوران، خوش آباد، حیدر آباد و حسن آباد از این طرح برخوردار شدند.

برچسب ها :
مطالب مشابه

پیام تبریک فرماندار شهرستان اردستان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تبریک فرماندار شهرستان اردستان به مناسبت روز ملی جمعیت

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور فرماندار اردستان دیدار و تقدیر از خانواده با شکوه اردستانی

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اردستان:خبر خوش مسکن برای اهالی زواره

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =