فرماندار اردستان :رسانه ها طی ۱۰ سال گذشته فرهنگ جامعه را تغییر داده اند

فرماندار اردستان :رسانه ها طی ۱۰ سال گذشته فرهنگ جامعه را تغییر داده اند

فرماندار اردستان :رسانه ها طی ۱۰ سال گذشته فرهنگ جامعه را تغییر داده اند
فرماندار اردستان گفت: طی ۱۰ سال گذشته رسانه ها و فضای مجازی فرهنگ جامعه را تغییر داده مشکلاتی را برای کشور بوجود آورده اند.
سید محمد هادی احمدی طبا زواره در نشست قرارگاه عفاف و حجاب در فرمانداری افزود: در جامعه ۲ فضا وجود دارد، حقیقی و مجازی ولی اکنون فضای مجازی حاکم است و جوانان را تحت‌تاثیر قرار داده، چشم ها بیشتر بی حجابی را می بیند و اکثریت با حجاب را نمی بینند.
وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی سال هاست در در این رابطه هشدار می دهند ولی مشکل اساسی این است که‌ ولی امر را نشناخته، حرف وکلام ایشان شنیده نمی شود.
فرماندار اردستان در ادامه به بحث کرسی آزاد اندیشی و تریبون آزاد اشاره و خاطرنشان کرد: این موضوع مهم را رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مطرح فرمودند ولی کسی جدی نگرفت و امروز نتیجه عمل نکردن به آنرا می بینیم در حالیکه‌ مردم باید حرف خودشان را بزنند و مسوولان پاسخگو باشند.
احمدی طبا زواره اظهارکرد: از راهکارهای مقابله با این چالش جدی گرفتن و اجرای جهاد تبیین است و ضرورت دارد در حوزه عفاف و حجاب فیلم و مستند ساخته شود و آموزش و پرورش در هفته یک ساعت و نیم فیلم مستند پخش و جهاد تبیبن را اجرا کند.
وی بابیان اینکه‌ کاسبان نیز باید درس مکاسب را فرا گرفته در کار خوداجرایی کنند تاکید کرد: رسانه هاشهرستان که انقلابی هم هستند با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیام ها و محتوای فرهنگی را نشر داده، شهرداری ها تبلیغات محیطی داشته باشندو در بازار روز پایگاهی برای موضوع عفاف و حجاب و جهاد تبیین مستقر و آموزش و پرورش نیز خانش کتاب در این زمینه را در دستور کار داشته باشد.
قرار گاه عفاف و حجاب ملی‌است و به فرمان رهبر معظم انقلاب در اردستان حدود ۵ ماه است تشکیل شده امروز چهارمین جلسه آن برگزار شد و هدفش ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است و تاکنون کارهای تبلیغی، فرهنگی و انتشار پیام های تبلیغی در حوزه رسانه در سطح شهرستان انجام داده است.

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اردستان: سیل اخیر اردستان بالغ بر ۵۲۰ میلیارد ریال خسارت به همراه داشت

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

🇮🇷 فرماندار اردستان در شورای آموزش و پرورش شهرستان: مدارس نسلی برای تمدن سازی اسلامی تربیت کنند

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

حضور فرماندار جهادی اردستان مدیریت بحران در شهرستان اردستان ۴ و ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ حضورفرماندار اردستان درنقاط آسیب دیده و راه های مسدود شده تشکیل جلسه فوق العاده مدیریت بحران در بخشداری زواره ۱.محله های امام حسن (ع) و خیابان شهید فائق شهر اردستان ۲.محلات بنجیره، پامنار و حسینیه بزرگ زواره ۳.روستاهای رحمت آباد و […]

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اردستان طی پیامی فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبز پوشان نظام جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 16 =