فرماندار اردستان: از نبود مدیران در آیین تجلیل خبرنگاران گلایه کرد

فرماندار اردستان با گلایه از حضور نیافتن مدیران این شهرستان در آیین تجلیل خبرنگاران‌ گفت: مسوولان ۳۶۴ روز از سال منتظر انتشار عملکرد و اقدام‌های روزانه خود از سوی خبرنگاران هستند و انتظار بود در آیین روز خبرنگار برای تجلیل از این قشر پرتلاش حاضر می‌شدند. حمیدرضا تاملی در آیین تجلیل از خبرنگاران در سالن […]

فرماندار اردستان با گلایه از حضور نیافتن مدیران این شهرستان در آیین تجلیل خبرنگاران‌ گفت: مسوولان ۳۶۴ روز از سال منتظر انتشار عملکرد و اقدام‌های روزانه خود از سوی خبرنگاران هستند و انتظار بود در آیین روز خبرنگار برای تجلیل از این قشر پرتلاش حاضر می‌شدند.

حمیدرضا تاملی در آیین تجلیل از خبرنگاران در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با گرامیداشت سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و تبریک روز خبرنگار افزود: با تاسف امروز شاهد حضور حداقلی مسوولان شهرستان در این آیین هستیم که زیبنده زحمت خبرنگاران در طول سال نیست.

فرماندار اردستان اظهار داشت: مفهوم کارآمد بودن به تنهایی امکان پذیر نیست و آن اشراف و تصرف مسوول بر افکار جامعه است که با تلاش اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی صورت می گیرد و مدیر نباید بگوید من کار خودم را می‌کنم و کاری ندارم که کسی از آن مطلع‌می شود یا نه و کاری به خبرنگار ندارم.

تاملی گفت: فعالیت خبرنگاران‌ بسیار مهم است تاجایی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرمودند، اگر من‌ رهبر نبودم ترجیح می‌دادم‌ مسوولیت رهبری فضای مجازی را بر عهده بگیرم.

وی با بیان اینکه امروز با تاسف در دنیا از فضای مجازی برای توسعه نیت‌های حیوانی خود استفاده می‌کنند، تصریح کرد: آنان مفهوم حق و حقیقت و خوب و بد را تغییر می‌دهند و ما تاسف می‌خوریم که امروز مدیر ومسوولی در شهرستان می‌گوید من کاری با خبرنگاران ندارم.

فرماندار اردستان اضافه کرد: هر نوع ارتباط با خبرنگاران باید به گونه ای باشد که‌ فضای خوب و سازنده ایجاد شود و مدیران ارتباط شان را با اصحاب رسانه خودرابا رسانه ها بهتر کنند.
تاملی بابیان این که‌خبرنگاران در طول سال به ویژه در دوران کرونا بسیارخوب فعالیت کردند افزود: اطلاع‌رسانی این افراد وانتشار اخبار و توصیه های مسوولان زمینه آگاهی در جامعه را فراهم کرده است.

وی اضافه کرد: امروز شکافی که در جامعه وجود دارد فعالان رسانه می توانند در جهت پر کردن آن فعالیت کنند وباید تلاش کرد جایگاه رسانه در جامعه افزایش یابد واین توسعه یافتگی جامعه را می‌رساند، از سوی دیگر در طول یکسال گذشته رویدادهایی در شهرستان رخداد که دغدغه مردم را زیادتر کرده که امیدواریم با روندی که اکنون شهرستان در حال اتفاق است وضعیت اقتصادی و اجتماعی منطقه تغییر کند و وضعیت تورم، گرانی و مشکلات مختلف بهبود یابد.

فرماندار اردستان گفت: نمونه این اتفاق خوب ثبت آمار بالای بیمه تامین اجتماعی و بهبود اشتغال در شهرستان است و از مدیران دعوت می‌کنم با اصحاب رسانه ارتباط بیشتر و بهتری داشته باشند تا عملکرد این دستگاه‌ها به طور مستمر از سوی خبرنگاران‌ به اطلاع عموم برسد و ارزش کار مسوولان برای مردم‌ مشخص شود.

برچسب ها :
مطالب مشابه

کارخانه طلای کوه دُم زواره آماده بهره‌برداری شد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

دیدار صمیمی شاعران شهرستان با فرماندار اردستان

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

برای اولین بار نشست صمیمی فرماندار با پیشکسوتان فرمانداری اردستان

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

عید سعید فطر بر تمامی شیعیان تبریک و تهنیت باد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =