پیام فرماندار اردستان بمناسبت سوم خرداد وفتح خرمشهر

پیام فرماندار اردستان بمناسبت سوم خرداد وفتح خرمشهر

پیام فرماندار اردستان بمناسبت  سوم خرداد وفتح خرمشهر

بسم الله الرحمن الرحیم

سوم خرداد ماه یادآور حماسه آفرینی ها، رشادت ها و دلاوری های مردان خالص و پاکی است که با ایستادگی تمام در نبردی تاریخ ساز با توکل بر خدا بلندترین فرازها را غیورانه فتح کردند و در راه دفاع از شرف و ارزشهای این مرز و بوم به سرافرازی ماندگار پیوند خوردند.

آزاد سازی خرمشهر تاریخ پرافتخار و بلند مقاومت ملتی را روایت می کند که با روحیه جهادی و شهادت طلبی تا پای جان در میدان نبرد جنگید تا امنیت، آرامش و پیروزی را برای ایران به ارمغان آورد. رشادت های فرزندان ایران زمین در عملیات غرورآفرین بیت المقدس در سایه اعتقاد راسخ به وعده و مدد الهی هیج گاه از یادها فراموش نخواهد شد.

مرور سوم خرداد، روز آزادسازی خرمشهر قهرمان تورق صفحاتی نورانی از کتاب ایثار و پیروزی، مقاومت و پایداری این دیار و تجلی حماسه غیورمردان خرمشهر سربلند است.

اینجانب سوم خرداد و سالروز آزادی خرمشهر را به محضر تمامی رزمندگان، ایثارگران، خانواده معظم شهدا و همه مردم عزتمند و بزرگوار شهرستان اردستان  تبریک گفته و توفیقات روز افزون همگان را از خداوند بزرگ خواستارم.

سید محمد هادی احمدی طبا

فرماندار شهرستان اردستان

برچسب ها :
مطالب مشابه

تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد

۹ فروردین ۱۴۰۳

جشنواره نوروزی با حضور فرماندار محترم شهرستان در روستای هندوآباد

۸ فروردین ۱۴۰۳

حضور فرماندار اردستان، ریاست دادگستری، دادستان محترم اردستان، ریاست اداره اطلاعات شهرستان در بین آمرین به معروف و ناهیان از منکر در پارک دفاع مقدس (ستاره)

۸ فروردین ۱۴۰۳
۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + نه =