فرماندار اردستان:ارتباط‌گیری جوانان با مسئولان ضعیف است

فرماندار اردستان:ارتباط‌گیری جوانان با مسئولان ضعیف است

فرماندار اردستان:ارتباط‌گیری جوانان با مسئولان ضعیف است

فرماندار اردستان گفت: یکی از بزرگ‌ترین ضعف‌هایی که در شهرستان اردستان وجود دارد، عدم ارتباط‌گیری مردم، جوانان و حتی ورزشکاران با مسئولان شهرستان و شخصیت‌های با استعداد است.

آقای  احمدی طباء در دیدار با اعضای هیئت فوتبال شهرستان در فرمانداری اردستان، اظهار کرد: موضوع ورزش فوتبال در شهرستان اردستان یک رشته ورزشی است که اکثر نوجوانان و جوانان به آن علاقه دارند و این رشته ورزشی توانسته بر فرهنگ شهرستان تأثیرگذار باشد.

وی افزود: فوتبال همیشه یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین رشته‌های ورزشی کشور بوده که همین امر حساسیت‌ها و مسئولیت‌ها را دوچندان می‌کند. سعی داریم تا در کنارِ فوتبالِ شهرستان اردستان باشیم و تا حد توان برای اعتلای این رشته ورزشی تلاش کنیم.

فرماندار اردستان با بیان اینکه از هیئت فوتبال شهرستان اردستان می‌خواهیم برای آینده کاری خود هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی داشته باشد، تصریح کرد: مهم‌ترین هدف دستگاه حاکمیت شهرستان اردستان تا پایان دولت سیزدهم افزایش جمعیت به ۵۰ هزار نفر خواهد بود و تمام هدف‌گذاری و تلاش مجموعه شهرستان در راه رشد جمعیت خواهد بود.

احمدی طباء گفت: سرانه ورزشی شهرستان اردستان در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد ولی هنوز آن‌گونه که باید نتوانستیم از اماکن ورزشی در این شهرستان استفاده بهینه را ببریم. از ورزشکاران شهرستان اردستان انتظار داریم تعصب از بین رفته جوانان به شهرستان را به اردستان باز گردانند.

وی با بیان اینکه هیئت‌های ورزشی باید از استعداد، پتانسیل، فرصت‌ها و افتخارات وابسته به شهرستان اردستان نهایت استفاده را ببرند و کمک بگیرند، گفت: یکی از بزرگ‌ترین ضعف‌هایی که در شهرستان اردستان وجود دارد عدم ارتباط‌گیری مردم، جوانان و حتی ورزشکاران با مسئولان شهرستان و شخصیت‌های با استعداد است.

برچسب ها :
مطالب مشابه

کارخانه طلای کوه دُم زواره آماده بهره‌برداری شد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

دیدار صمیمی شاعران شهرستان با فرماندار اردستان

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

برای اولین بار نشست صمیمی فرماندار با پیشکسوتان فرمانداری اردستان

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

عید سعید فطر بر تمامی شیعیان تبریک و تهنیت باد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + پانزده =