فرماندار اردستان: معلمان، افسران جنگ فرهنگی و اجتماعی هستند

فرماندار اردستان: معلمان، افسران جنگ فرهنگی و اجتماعی هستند

فرماندار اردستان: معلمان، افسران جنگ فرهنگی و اجتماعی هستند

فرماندار اردستان گفت: آن موضوعی که امروز ضرورت دارد و باید مورد توجه بیشتر مسئولان و مخصوصاً فرهنگیان قرار گیرد تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و بنیان خانواده در اردستان است.

آقای  احمدی طباء، در دیدار با معلمان و فرهنگیان شهرستان در فرمانداری اردستان، اظهار کرد: معلمان و فرهنگیان شهرستان اردستان افسران جنگ فرهنگی و اجتماعی هستند که در وضعیت کنونی که با مشکلاتی در حوزه‌های مختلف مواجه هستیم و سبک زندگی خانواده‌ها تغییر کرده است باید تأثیرگذار و نقش‌آفرینی کنند تا اثرات تهاجم فرهنگی خنثی شود.

وی افزود: با وضعیتی که فضای مجازی برای جوانان، نوجوانان و خانواده‌ها به وجود آورده، بنیان خانواده و مسائل اجتماعی در شهرستان اردستان متزلزل است و دچار یک وضعیت خاصی در این شهرستان هستیم به طوری که جوانان کمتر علاقه‌مند هستند که پای کار پیشرفت شهرستان خود بمانند.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: مسائل، مشکلات و کمبودهای حوزه آموزش و پرورش را می‌دانیم، ولی آن موضوعی که امروز ضرورت دارد و باید مورد توجه بیشتر مسئولان و مخصوصاً فرهنگیان و معلمان شهرستان قرار گیرد تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و بنیان خانواده اردستان است.

احمدی طباء با اشاره به اینکه گاهی مواقع مشاهده می‌شود وضعیت ظاهر و برخورد برخی از معلمان شهرستان در مدرسه با خارج از فضای آموزشی متفاوت است، تصریح کرد: از فرهنگیان و معلمان شهرستان اردستان انتظار داریم نسبت به حوزه کاری خود و مسائل خارج از مدرسه بیشتر متعهد و انقلابی باشند.

وی درباره مشکلات و مسائل مالی که مدارس با آن مواجه هستند، گفت: کمک‌های قطره‌چکانی نمی‌تواند دردی از مدارس و حوزه آموزشی برطرف کند. مدیران و شوراهای دانش‌آموزی برنامه‌ریزی کنند تا بتوانند در حوزه مدرسه‌ای که هستند چگونه می‌توانند یک درآمد پایدار ایجاد کنند. در این راه مجموعه مدیریت شهرستان نیز همراه خواهد بود.

فرماندار اردستان درباره گلایه فرهنگیان از عملکرد رسانه‌های شهرستان گفت: در اردستان رسانه‌های منصف و خوبی داریم و اگر گاهی مواقع گلایه و یا انتقادی از برخی مدارس و ادارات انجام می‌شود معلمان و فرهنگیان ابتدا انتقادپذیر باشند و سپس پاسخگوی پیام و گلایه مخاطب و خانواده‌ها باشند. سعی کنید گلایه خانواده‌ها را بشنوید و برای بهبود فضای آموزشی خود استفاده کنید.

برچسب ها :
مطالب مشابه

کارخانه طلای کوه دُم زواره آماده بهره‌برداری شد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

دیدار صمیمی شاعران شهرستان با فرماندار اردستان

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

برای اولین بار نشست صمیمی فرماندار با پیشکسوتان فرمانداری اردستان

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

عید سعید فطر بر تمامی شیعیان تبریک و تهنیت باد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 8 =