جلسه شورای مسکن شهرستان باحضور فرماندار اردستان ومدیرکل راه وشهرسازی استان

جلسه شورای مسکن شهرستان باحضور فرماندار اردستان ومدیرکل راه وشهرسازی استان

جلسه شورای مسکن شهرستان باحضور فرماندار اردستان ومدیرکل راه وشهرسازی استان

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در حاشیه این جلسه در خصوص مباحث مطرح شده اظهار داشت: موضوع تهیه طرح تفصیلی شهر اردستان از مباحث مطرح شده در این جلسه بود که تسریع در تهیه آن مورد تاکید قرار گرفت.

وی اذعان داشت: در راستای سرعت بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان مقرر شد همزمان با سیر مراحل قانونی الحاق به محدوده پس از تعیین تکلیف در کمیته‌های مربوطه، مبحث طرح تفکیکی و آماده‌سازی نیز پیگیری و اقدام شود.

قاری‌قرآن بیان داشت: مراحل واگذاری اراضی و تحویل زمین به متقاضیان شهر مهاباد طی هفته‌های آتی در شهرستان پس از قرعه کشی انجام می‌پذیرد و وارد مرحله ساخت و ساز می‌شود.

وی ادامه داد: در شهر زواره نیاز به الحاق اراضی می‌باشد که تصمیم‌گیری شد این موضوع در ماه‌های آتی مسائل اداری آن مرتفع شود همچنین در شهر اردستان با توجه به الحاق ۳۸ هکتار زمین به محدوده شهر، مقرر شد در خصوص طرح تفکیکی، آماده‌سازی و … اقدام لازم بعمل آید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان اردستان توصیه کرد: پس از دریافت زمین، با سرعت نسبت به اخذ مجوزهای لازم و ساخت و ساز اقدام نمایند چرا که در صورت عدم انجام تعهدات در موعد مقرر، زمین از آنها گرفته می‌شود و به متقاضیان بعدی واگذار می‌شود.

وی با اشاره به ساخت مسکن تک واحدی در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان اردستان گفت: در راستای سرعت بخشی به اجرای پروژه‌ها و رفع موانع اجرایی ضروری است تا جلسات شورای مسکن این شهرستان هر دو هفته یکبار برگزار شود.

قاری‌قرآن خاطرنشان کرد: در سطح استان اصفهان تا کنون ۹۶۰ هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق شده و نزدیک به ۵۰۰ هکتار نیز در مرحله کارشناسی قرار دارد.

وی اذعان داشت: از مجموع ۴۲۲ هزار متقاضی ثبت نام شده در کل استان اصفهان بالغ بر ۱۴۰ هزار نفر حائز شرایط شناخته شده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: با توجه به تعیین تکلیف بیش از ۷۰ درصد اراضی الحاقی و ورود به مرحله اجرا، به لطف خدا در سالجاری به موازات تکمیل مباحث الحاق، مراحل اجرایی و پیگیری برنامه زمانبندی پیشرفت پروژه‌ها را در دستور کار داریم.

برچسب ها :
مطالب مشابه

کارخانه طلای کوه دُم زواره آماده بهره‌برداری شد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

دیدار صمیمی شاعران شهرستان با فرماندار اردستان

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

برای اولین بار نشست صمیمی فرماندار با پیشکسوتان فرمانداری اردستان

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

عید سعید فطر بر تمامی شیعیان تبریک و تهنیت باد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =