فرماندار اردستان: الحاق ۱۷ هکتار از اراضی ملی شهر زواره به محدوده شهر

فرماندار اردستان: الحاق ۱۷ هکتار از اراضی ملی شهر زواره به محدوده شهر

فرماندار اردستان: الحاق ۱۷ هکتار از اراضی ملی شهر زواره به محدوده شهر

فرماندار اردستان گفت: امروز برای محدوده شهر زواره ۱۷ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی و دیگر پروژه‌های مسکن به مصوب شورای مسکن شهرستان اردستان رسید.

آقای  احمدی طباءدر کارگروه مسکن شهرستان در فرمانداری اردستان، اظهار کرد: سال گذشته با مساعدت استاندار اصفهان حدود ۴۹ هکتار زمین به محدوده شهرهای اردستان و مهاباد الحاق شد که از اداره راه و شهرسازی شهرستان و شهرداری‌های این دو شهر تقاضا داریم هر چه زودتر مباحث اداری الحاق زمین در این شهرها را انجام دهند.

وی با بیان اینکه بعد از حدود ۷ سال شاهد افزایش جمعیت در سطح شهرستان و رشد ۵۰ درصدی نرخ باروی در روستاهای اردستان هستیم، افزود: دستگاه‌های عضو کارگروه مسکن شهرستان باید از همین الان به فکر الحاق زمین در روستاهای شهرستان باشند تا در آینده مشکل ساخت مسکن در روستا نداشته باشیم.

فرماندار اردستان، تصریح کرد: سال گذشته ۷ هکتار زمین به محدوده روستای تلک‌آباد و حدود ۴ هکتار به روستا باقرآباد الحاق شد. امسال تلاش خواهیم کرد مشکل ۲۰ ساله الحاق زمین در ۲۹ روستای شهرستان که در محدوده منطقه حفاظتی کهیاز قرار دارند برطرف شوند.

احمدی طباء با اشاره به الحاق زمین در شهر زواره، گفت: امروز برای محدوده شهر زواره ۱۷ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی به مصوب شورای مسکن شهرستان اردستان رسید و در کنار آن شهرداری این شهر موظف خواهد بود آماده‌سازی زمین‌های موجود برای طرح جوانی جمعیت، اقشار ویژه، ایثارگران و بنیاد شهید را انجام دهد.

وی با بیان اینکه تمام طرح‌های مسکن در شهر زواره و به ویژه طرح مسکن کریمان به صورت ویلایی شروع خواهد شد، گفت: در حال حاضر با همکاری شهرداری زواره عملیات نقشه‌کشی مسکن کریمان در حال انجام است و در اردیبهشت‌ماه عملیات ساخت و ساز شروع خواهد شد.

فرماندار اردستان، خاطرنشان کرد: اولویت شهرستان اردستان در سال‌های پیش رو جوانی جمعیت است و همه دستگاه‌ها باید تلاش کنند تا اردستان را از بحران پیری و نرخ بالای سالمندی نجات دهند.

برچسب ها :
مطالب مشابه

تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد

۹ فروردین ۱۴۰۳

جشنواره نوروزی با حضور فرماندار محترم شهرستان در روستای هندوآباد

۸ فروردین ۱۴۰۳

حضور فرماندار اردستان، ریاست دادگستری، دادستان محترم اردستان، ریاست اداره اطلاعات شهرستان در بین آمرین به معروف و ناهیان از منکر در پارک دفاع مقدس (ستاره)

۸ فروردین ۱۴۰۳
۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 2 =