فرماندار اردستان:برگزاری کنگره سرداران و ۳۲۰ شهید شهرستان اردستان

فرماندار اردستان:برگزاری کنگره سرداران و ۳۲۰ شهید شهرستان اردستان

 

فرماندار اردستان:برگزاری کنگره سرداران و ۳۲۰ شهید شهرستان اردستان

فرماندار اردستان گفت: کنگره سرداران و ۳۲۰ شهید شهرستان اردستان در سال جاری با هدف انتقال ارزش‌ها و برکات دوران دفاع مقدس به نسل کنونی و آینده برگزار می‌شود.

سید محمدهادی احمدی طباء، در جلسه گرامیداشت شهدای شهرستان در فرمانداری اردستان، اظهار کرد: برنامه‌ریزی کنگره سرداران و ۳۲۰ شهید شهرستان اردستان از سال گذشته شروع شده و جلسات و پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۲ کمیته برای این کنگره تشکیل شده و شرح وظایف همه آنها ابلاغ شده است، افزود: تلاش خواهیم کرد در بخش‌های مختلف برگزاری کنگره شهدای شهرستان یک‌سری اتفاقات جدید و خوبی را رقم بزنیم که برای اولین بار خواهد بود.

فرماندار اردستان با اشاره به برنامه‌های شاخص کنگره شهرستان گفت: اجرای سرود با شعر و آهنگ ویژه شهدای شهرستان، راه‌اندازی سایت شهدای شهرستان، چاپ کتاب خاطرات و بروشورهای مختلف، نام‌گذاری میادین و برخی خیابان‌های شهرستان به نام شهدای شاخص، همایش پوستر و گرافیست شهدای شهرستان اردستان، برگزاری یادواره‌های شهدای اقشار مختلف تا قبل از برگزاری کنگره از برنامه‌های سال جاری خواهد بود.

احمدی طباء با بیان اینکه شهرستان اردستان در طول انقلاب اسلامی و حتی در قبل از آن شهدای شاخص بزرگی را تقدیم میهن و نظام جمهوری اسلامی کرده است، گفت: از شهید مدرس که قبل انقلاب اسلامی به شهادت رسید تا واقعه هفتم تیر و حزب جمهوری اسلامی، شهیدان زیادی تقدیم ایران شدند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان اردستان در هر مرحله‌ای از زمان شهیدپرور بوده است، اضافه کرد: این شهرستان در دوران دفاع مقدس حدود ۱۵ سردار شهید و بیش از ۳۰۰ شهید تقدیم کشور و نظام کرده است. همچنین از انقلاب اسلامی تاکنون در حوزه‌های تفحض شهدا، سلامت، امنیت، مدافعان حرم و در حوزه هسته‌ای شهید محسن فخری زاده را تقدیم کرده است.

فرماندار اردستان تصریح کرد: بسیاری از شهدای شهرستان اردستان برای خود مردم این منطقه و مخصوصاً نسل جوان ما ناشناخته هستند که برگزاری یادواره‌های اقشار، کنگره سرداران و ۳۲۰ شهید شهرستان و برنامه‌های جانبی این مراسمات بستر و ظرفیتی بی‌نظیر برای انتقال ارزش‌ها و برکات دوران دفاع مقدس به نسل کنونی و آینده است.

احمدی طباء با بیان اینکه تمام مسئولان شهرستان باید نسبت به این مسئله حساس و متعصب باشند و کمک کنند که این کنگره به بهترین شکل برگزار شود، خاطرنشان کرد: هر کسی در هر حوزه‌ای مانند فیلم، تئاتر، صنایع دستی، عکس، گرافیک و… با موضوع شهدا که بتواند به مجموعه شهرستان کمک کند دست یاری به سمت این افراد دراز می‌کنیم.

برچسب ها :
مطالب مشابه

کارخانه طلای کوه دُم زواره آماده بهره‌برداری شد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

دیدار صمیمی شاعران شهرستان با فرماندار اردستان

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

برای اولین بار نشست صمیمی فرماندار با پیشکسوتان فرمانداری اردستان

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

عید سعید فطر بر تمامی شیعیان تبریک و تهنیت باد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 4 =