فرماندار اردستان :بازدید بیش از ۱۲ هزار گردشگر از ابنیه تاریخی اردستان

فرماندار اردستان :بازدید بیش از ۱۲ هزار گردشگر از ابنیه تاریخی اردستان

فرماندار اردستان :بازدید بیش از ۱۲ هزار گردشگر از ابنیه تاریخی اردستان

فرماندار شهرستان اردستان گفت: در طول این مدت ایام نوروز، بیش از دوازده هزار نفر از آثار تاریخی، طبیعی و گردشگری در شهرستان اردستان بازدید کرده‌اند.

سید محمد هادی احمدی‌طبا فرماندار اردستان  اظهار داشت: از آغاز مسافرت‌های نوروزی تا دهم فروردین، بیش اسکان یافته‌اند که محل‌های اسکان در این شهرستان شامل ۶ هتل سنتی، ۱۲ اقامتگاه بوم‌گردی، ۱۸ مدرسه از آموزش و پرورش اردستان و ۲ مدرسه از آموزش و پرورش زواره است.

وی افزود: همچنین در طول این مدت، بیش از ۱۲ هزار نفر از آثار تاریخی، طبیعی و گردشگری در این شهرستان بازدید کرده‌اند همچنین امسال برای اولین بار نوروزگاه اردستان برپا شده و با توجه به ماه رمضان، مراسم جزء‌خوانی قرآن کریم برگزار می‌شود.

احمدی‌طبا خاطرنشان کرد: بعد از چندین سال تعطیلی تئاتر در این شهرستان، امسال به همت جوانان و گروه تئاتر اردستان، برنامه شب‌های نمایش هرشب در محل سینما فرهنگ اردستان اجرا شد.

فرماندار اردستان در خصوص برپایی نوروزگاه اردستان، تصریح کرد: با همکاری شهرداری، فرمانداری، میراث فرهنگی و ناحیه مقاومت بسیج، فضایی در محل باغ بانوان پردیسان اردستان فراهم شد و هر شب بیش از ۸۰۰ نفر از گردشگران و مسافران‌‌‌، از این فضا استفاده کرده و غرفه‌هایی همچون صنایع دستی، مواد خوراکی و… برپا است.

وی با اشاره به فعالیت مجتمع‌های بین‌راهی شهرستان، یادآور شد: در ۴ مجتمع بین‌راهی مطرح شهرستان، امکانات خوبی فراهم شد، همچنین امسال برای اولین بار در محل مجتمع بین‌راهی مهرگان، پویش همراهان سفر ایمن اجرا و روزانه با استقبال خوب مسافران نوروزی مواجه شد.

احمدی‌طبا بیان کرد: یکی از اقداماتی که امسال در حوزه گردشگری شهرستان داشتیم رونمایی از وبگاه جامع گردشگری شهرستان اردستان بود که به همت هیأت اندیشه‌ورزان جوان فرمانداری اردستان راه‌اندازی و در اولین جلسه شورای اداری شهرستان در سال جدید رونمایی شد که تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر بازدید کننده داشته است.

فرماندار اردستان با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های نوروزی در شهرستان، خاطرنشان کرد: در بازار تاریخی شهر زواره، مدرسه علمیه و دیگر نقاط شهرستان نمایشگاه نوروزی و برنامه جشن برپا شده است.

وی گفت: شهرداری و شورای شهر اقدامات خوب و بی‌نظیری در حوزه زیباسازی و فضاسازی شهری نوروزی انجام داده‌ که در این راستا در سطح شهر از المان‌ها، چراغ‌ها و پرچم‌ها استفاده شده است.

احمدی‌طبا تاکید کرد: امید است در سال جاری با توجه به شعار مهار تورم و رشد تولید که رهبر انقلاب نام‌گذاری کردند، یکی از اقدامات‌مان در حوزه اقتصادی، رونق حوزه گردشگری در این شهرستان باشد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اردستان طی پیامی فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبز پوشان نظام جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

اولین جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان در ۱۴۰۳

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

گردهمایی فرمانداران استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تسلیت فرماندار اردستان بمناسبت درگذشت مادر شهید علی سلامی زاده

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 11 =