فرماندار اردستان: رشد جمعیت و موالید پس از شش سال در اردستان

فرماندار اردستان: رشد جمعیت و موالید پس از شش سال در اردستان فرماندار اردستان گفت: یکی از اتفاقات خوب شهرستان اردستان در سال گذشته این بود که پس از شش سال که جمعیت منفی و گاهی توقف داشت با رشد جمعیت و موالید مواجه بودیم. آقای  احمدی طباءدر شورای اداری شهرستان اردستان، اظهار کرد: تعطیلی […]

فرماندار اردستان: رشد جمعیت و موالید پس از شش سال در اردستان

فرماندار اردستان گفت: یکی از اتفاقات خوب شهرستان اردستان در سال گذشته این بود که پس از شش سال که جمعیت منفی و گاهی توقف داشت با رشد جمعیت و موالید مواجه بودیم.

آقای  احمدی طباءدر شورای اداری شهرستان اردستان، اظهار کرد: تعطیلی ادارات بعد از ساعت کاری اگر کار مردم باقی مانده بود یک روند اشتباه است که باید در سال جدید این رویه اصلاح شود. برخی ادارات شهرستان سال گذشته هنوز ساعت اداری تمام نشده تعطیل می‌کردند که رئیس بعضی از این ادارات تغییر کرد.

وی با بیان اینکه همیشه تاکید کردیم مدیران اردستان باید مردمی بودن را اولویت خود قرار دهند، افزود: خدمت شبانه‌روزی در ادارات شهرستان اردستان باید نهادینه شود تا کارآمدی بیشتری در ادارات شهرستان به وجود بیاید. تاکید داریم مسئولان ادارات در سال جدید برای برطرف کردن مشکل و درخواستی، مردم را معطل نکنند.

فرماندار اردستان، خاطرنشان کرد: مسئولان شهرستان اردستان در سال جدید از فکر و ایده جوانان و نخبگان جوان شهرستان استفاده کنند و هر مدیری برای آن اداره تعدادی از جوانان شهرستان که انقلاب اسلامی را قبول دارند را داشته باشد و از فکر و ایده آنها برای پیشرفت دستگاه خود استفاده کند.

احمدی طباء با تقدیر از اصحاب رسانه شهرستان به دلیل نشر اخبار امیدآفرین در شهرستان، گفت: البته نیاز است که مشکلات و کمبودهای شهرستان گفته شود ولی از مسئولان شهرستان می‌خواهیم در سال جدید همکاری بیشتری با خبرنگاران شهرستان داشته باشند و از ظرفیت اصحاب رسانه بیشتر و بهتر استفاده کنند.

وی با بیان اینکه فردی که در شهرستان اردستان مسئولیت دارد نباید به مردم و شهروندان حس ناامیدی دهد، گفت: مردم اردستان از برنامه‌های نوروزی استقبال کنند و اگر کمبودی وجود داشت آنها را به ما بگویند. خوشبختانه با مجموع اقدامات و حمایت‌هایی که طی سال گذشته انجام شده شاهد مهاجرت معکوس برخی از جوانان و زوج‌های جوان به اردستان هستیم.

فرماندار اردستان تصریح کرد: یکی از اتفاقات خوب شهرستان اردستان در سال گذشته این بود که پس از شش سال که جمعیت منفی و گاهی توقف داشت با رشد جمعیت و موالید مواجه بودیم. طبق آمار شبکه بهداشت و درمان اردستان در روستاهای شهرستان با افزایش موالید مواجه بودیم که یک امیدآفرینی خواهد بود.

احمدی طباء با بیان اینکه هر اداره‌ای در سال جدید باید چهار دیدار با خانواده شهدا داشته باشد، گفت: یکی از کارهای فرهنگی خوب در سال گذشته دیدار نوجوانان و دانش آموزان با خانواده‌های شهدا بود که در سال جدید باید پررنگ‌تر شود.

وی با اشاره به رشد استقبال مسافران نوروزی و گردشگران در نوروز ۱۴۰۲ در سفر به شهرستان اردستان، گفت: از ابتدای شروع سفرهای نوروزی تا کنون بیش از ۳ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی شهرستان بازدید کردند و طبق آمار ستاد اسکان شهرستان حدود ۴ هزار نفر در هتل، اقامتگاه، کمپ‌ها و مدارس شهرستان اسکان داده شدند.

برچسب ها :
مطالب مشابه

کارخانه طلای کوه دُم زواره آماده بهره‌برداری شد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

دیدار صمیمی شاعران شهرستان با فرماندار اردستان

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

برای اولین بار نشست صمیمی فرماندار با پیشکسوتان فرمانداری اردستان

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

عید سعید فطر بر تمامی شیعیان تبریک و تهنیت باد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =