پیام تبریک فرماندار اردستان به مناسبت روز شهردار

پیام تبریک فرماندار اردستان به مناسبت روز شهردار

پیام تبریک فرماندار اردستان به مناسبت روز شهردار

نقش شهرداری‌ها در توسعه آبادانی شهرها بر همگان روشن بوده و شهرداری‌ها به عنوان یک نهاد مردمی نقش مهم و اثرگذاری را در پیشرفت و توسعه جوامع با تکیه بر ظرفیت های شهر و مردم دنبال می کند.

شهرداران محترم اردستان ، زواره و مهاباد

با سلام و تحیات الهی؛

خدای را شکر نمایید که در سایه الطاف خاصه اش؛ فرصت خدمت به جامعه اسلامی، شهروندان و مدیریت شهری را به شما عنایت نموده است و امیدوارم شور شیرین خدمتتان در انجام پروژه های شهری با برداشتن گام های اساسی در زمینه توسعه شهری با محوریت عدالت و تلاش مستمر همسو بوده، موجب رضایتمندی شهروندان خوب و خونگرم شهرستان شود.

یقینأ هرگونه توسعه و پیشرفتی، مرهون تلاش خالصانه مسئولان خدوم و دلسوزی است که همواره خدمتگزاری را مدال افتخاری برای خود می دانند و تردیدی نیست که نقش شهرداری ها در ایجاد توسعه، افزایش امید و نشاط اجتماعی، نقشی بی بدیل و ماندگار است .

فرارسیدن ۲۵ اسفند ماه سالروز شهادت شهردار بسیجی (سردار سرلشکر شهید مهدی باکری)، روز شهردار را به مدیران شهری شهرستان، دست اندرکاران و پرسنل خدوم شهرداری که نقش مهمی را در مدیریت شهری برعهده دارند، تبریک عرض نموده و با قدردانی از خدمات ارزنده و تلاش‌های شبانه روزی آنان، موفقیت روزافزون همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 

سید محمدهادی احمدی طباء – فرماندار شهرستان اردستان

برچسب ها :
مطالب مشابه

تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد

۹ فروردین ۱۴۰۳

جشنواره نوروزی با حضور فرماندار محترم شهرستان در روستای هندوآباد

۸ فروردین ۱۴۰۳

حضور فرماندار اردستان، ریاست دادگستری، دادستان محترم اردستان، ریاست اداره اطلاعات شهرستان در بین آمرین به معروف و ناهیان از منکر در پارک دفاع مقدس (ستاره)

۸ فروردین ۱۴۰۳
۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =