فرماندار اردستان: نگاه مسئولان به حوزه مدیریتی شبانه‌روزی باشد

فرماندار اردستان: نگاه مسئولان به حوزه مدیریتی شبانه‌روزی باشد

فرماندار اردستان: نگاه مسئولان به حوزه مدیریتی شبانه‌روزی باشد

فرماندار اردستان گفت: نگاه مسئولان به حوزه مدیریتی شبانه‌روزی باشد تا شاهد ارتقای شاخص‌های باشم و بین مردم حضوری چشم‌گیری داشته باشند.

آقای احمدی احمدی طباء، در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی اردستان، اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین موضوعات شهرستان اردستان مشکلات حوزه کار و کارگری و اشتغال است که بار اصلی این موضوع متوجه اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی است.

وی افزود: وسعت شهرستان اردستان بسیار بزرگ است و طی ۱۵ سال گذشته دیدگاه مسئولان شهرستان در صنعت تغییر کرده است و از کشاورزی و دامپروری به سمت صنایع فولاد، سیمان و ریسندگی حرکت کرده که طبیعتاً حساسیت‌های حوزه اشتغال را هم بیشتر کرده است.

فرماندار اردستان با اشاره به صنایع بزرگ شهرستان که بخش زیادی از اشتغال شهرستان را در بر گرفته است، گفت: بیش از ۲۵۰۰ نفر از اهالی شهرستان اردستان در بخش صنایع کوچک و بزرگ شهرستان مشغول کار هستند و برای سال آینده نیز تعداد قابل توجهی اشتغال جدید پیش‌بینی می‌شود.

احمدی طباء با بیان اینکه اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی باید خط مقدم رسیدگی به مشکلات حوزه کارگری و صنایع شهرستان باشد، تصریح کرد: شهرستان اردستان یکی از مناطق بسیار آرام کشور است که در اتفاقات اخیر دوست داشتن خود را به نظام و انقلاب ثابت کرد. گاهی مواقع مشکلاتی در حوزه کارگری به وجود می‌آید که باعث ایجاد تنش‌هایی در این بخش هستیم که از اداره کار انتظار می‌رود تعاملات خود را با مدیران کارخانه‌ها قوی کند.

وی با گلایه از وضعیت سایت تبصره ۱۶ وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، گفت: زیبنده نیست که مردم را به دلیل مشکلات سایت دریافت وام اشتغال متوقع کنیم. مردم فکر می‌کنند ما وام‌ها را می‌خواهیم به نزدیکان خودمان پرداخت کنیم و این کار بیهوده برای مجموعه شهرستان تبعاتی داشته است.

فرماندار اردستان با بیان اینکه علیرغم مشکلاتی اقتصادی بازار برخی از کارخانه‌های صنعتی شهرستان طرح توسعه ارائه کردند، گفت: با پیگیری‌های انجام شده و جذب سرمایه‌گذار، کارخانه بزرگ دنیای فلز اردستان که چند سال تعطیل شده است راه‌اندازی می‌شود و می‌تواند حداقل ۴۰۰ تا ۵۰۰ اشتغال جدید در شهرستان ایجاد کند.

احمدی طباء از مدیران شهرستان اردستان خواست نگاهشان به حوزه مدیریتی شبانه‌روزی باشد تا شاهد ارتقای شاخص‌های امید در جامعه باشیم و بین مردم حضوری چشم‌گیر داشته باشند تا بیشتر درد و مشکلات آنها را درک کنند و در این راه خستگی معنا ندارد.

وی با بیان اینکه شهرستان اردستان در سطح استان و کشور دارای یک منبع نیروی انسانی بسیار قوی است، گفت: امکانات اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی اردستان بسیار ضعیف است که از اداره کل تعاون و رفاه اجتماعی استان انتظار داریم نگاه مساعدتی را در این بخش داشته باشد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد

۹ فروردین ۱۴۰۳

جشنواره نوروزی با حضور فرماندار محترم شهرستان در روستای هندوآباد

۸ فروردین ۱۴۰۳

حضور فرماندار اردستان، ریاست دادگستری، دادستان محترم اردستان، ریاست اداره اطلاعات شهرستان در بین آمرین به معروف و ناهیان از منکر در پارک دفاع مقدس (ستاره)

۸ فروردین ۱۴۰۳
۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =