فرماندار اردستان :گشت‌های مشترک شبانه اصناف در اردستان راه‌اندازی شود

فرماندار اردستان :گشت‌های مشترک شبانه اصناف در اردستان راه‌اندازی شود

فرماندار اردستان :گشت‌های مشترک شبانه اصناف در اردستان راه‌اندازی شود

فرماندار اردستان: گشت‌های مشترک خیلی مهم است تا در سطح شهرستان اردستان انجام شود و تاثیرات خود را خواهد گذاشت و حتی باید گشت شبانه در دستور کار قرار گیرد.

آقای احمدی طبا در جلسه تنظیم بازار، اظهار داشت: موضوع کالاها و افزایش قیمت‌ها در جامعه معیشت بعضی از مردم را دچار مشکل کرده که باید برای رفع آن نظارت‌ها را افزایش دهیم و با توجه به ماه رمضان و در پیش بودن نوروز در اسفندماه به صورت هفتگی یک جلسه اقدام مشترک خواهیم داشت و یک روز در هفته ستاد سفر را برگزار می‌کنیم چرا که این دو جلسه در آخر سال برای ما بسیار مهم خواهد بود.

وی افزود: مردم باید نتیجه این جلسات را در شهر لمس کنند بنابر این یک اقدام جهادی و انقلابی و شبانه‌روزی را باید مسئولان مربوطه داشته باشند و اقدامات آن را به صورت کتبی به فرمانداری ارائه کنند و چهار روز مهلت داده می‌شود تا اتاق اصناف اتحادیه‌ها را برای حراج‌های گسترده در شهر آماده کند و مردم هم توسط رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شوند و نظارت‌ها باید مستمر انجام شود.

فرماندار شهرستان اردستان گفت: بررسی اصناف حاشیه جاده کمربندی شهرستان که دارای مجوز نیست انجام شود و به صورت ویژه پیگیری کنند و اقدامات آن منعکس شود تا اقدامات بعدی برای آن‌ها انجام گیرد و گشت‌های مشترک خیلی مهم است تا در سطح شهرستان اردستان انجام شود و تاثیرات خود را خواهد گذاشت و حتی باید گشت شبانه در دستور کار قرار گیرد.

وی ابراز داشت: بسیج اصناف موضوع فقه بازار را پیگیری کرده و هر مرحله ۵۰ نفر را آموزش می‌دهد که این خیلی خوب است و با توجه به مصوبات آرد و نان باید نظارت‌ها بر روی نانوایان انجام شود و بتوانیم خادمان خوبی برای مردم باشند و بازارهای شهر اردستان طبق مصوبات اقداماتی را که باید انجام می‌شده پیگیری کند.

برچسب ها :
مطالب مشابه

کارخانه طلای کوه دُم زواره آماده بهره‌برداری شد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

دیدار صمیمی شاعران شهرستان با فرماندار اردستان

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

برای اولین بار نشست صمیمی فرماندار با پیشکسوتان فرمانداری اردستان

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

عید سعید فطر بر تمامی شیعیان تبریک و تهنیت باد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + هفت =