فرماندار اردستان: اجازه نمی‌دهیم حقوق کارگران پایمال شود

فرماندار اردستان: اجازه نمی‌دهیم حقوق کارگران پایمال شود

فرماندار اردستان: اجازه نمی‌دهیم حقوق کارگران پایمال شود

 آقای احمدی طبا فرماندار اردستان با حصور در کارخانه فولاد با بیان اینکه مدیران کارخانه هر باری که به مشکلی برخورد می‌کردند کارگران را به فرمانداری ارجاع می‌دادند، اظهار کرد: پس از اطلاع از اعتصاب امروز کارگران کارخانه فولاد آریا به همراه اعضای شورای تأمین و دیگر روسای ادارات مسئول در کارخانه حضور پیدا کردیم.

وی گفت: تاکنون هر مشکل و یا درخواستی از سوی مدیران این کارخانه و دیگر واحدهای صنعتی وجود داشته است مسئولان آن را در کمترین زمان ممکن برطرف کردند.

فرماندار اردستان با اشاره به حضور در کارخانه فولاد آریا گفت: اجازه نمی‌دهیم حق و حقوق کارگران و اهالی بومی منطقه اردستان از بین برود. مهم‌ترین موضوعی که اکنون در کارخانه فولاد آریا اردستان مطرح است مشکل آلاینده بودن آن است که امروز با بررسی‌های صورت گرفته فیلترهای هوا از سوی کارخانه خریداری شده، ولی نصب نشده است.

ایشان  ادامه داد: مدیران کارخانه مطرح می‌کنند به دنبال دریافت تسهیلات برای بهره‌برداری و سرمایه در گردش بوده که نیاز به همراهی محیط زیست و دیگر ادارات شهرستان دارند. امروز مقرر شد مسئولان شهرستان برای رفع مشکلات کنونی کارخانه همراهی و تخفیفات قانونی دهند.

وی درباره معوقات حقوق کارگران کارخانه گفت: در جلسه‌ای که با مسئولان کارخانه داشتیم مقرر شد امروز دوشنبه، حقوق آبان‌ماه کارگران پرداخت و تا پایان بهمن معوقات و حقوق کارگران تا پایان دی‌ماه پرداخت شود.

فرماندار اردستان با تأکید بر اینکه به‌صورت مستمر پیگیر حقوق و معوقات کارگران خواهیم بود گفت: با توجه به اخراج تعدادی از کارگران این کارخانه، به مدیران کارخانه بار دیگر تذکر دادیم کارگران تعدیل شده چند روز گذشته با اولویت نیروهای بومی باید مشغول کار شوند و تعدیل و اخراج نیروهای بومی شهرستان از سوی مسئولان به هیچ عنوان پذیرفته نیست

برچسب ها :
مطالب مشابه

کارخانه طلای کوه دُم زواره آماده بهره‌برداری شد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

دیدار صمیمی شاعران شهرستان با فرماندار اردستان

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

برای اولین بار نشست صمیمی فرماندار با پیشکسوتان فرمانداری اردستان

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

عید سعید فطر بر تمامی شیعیان تبریک و تهنیت باد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 7 =