فرماندار اردستان:بهره‌برداری از ۵۰ طرح در اردستان

فرماندار اردستان:بهره‌برداری از ۵۰ طرح در اردستان

فرماندار اردستان:بهره‌برداری از ۵۰ طرح در اردستان

فرماندار اردستان گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در دهه فجر امسال حدود ۵۰ طرح عمرانی و فرهنگی، مخابرات، آموزش و پرورش، منابع طبیعی، پزشکی، شهرداری‌ها، کشاورزی و… در سطح شهرستان اردستان با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

آقای  احمدی طباءدر نشست خبری دهه فجر در فرمانداری اردستان اظهار کرد: هر کجا از بیانات رهبر انقلاب فاصله گرفتیم و توصیه‌های ایشان را در عملکرد کاری خود توجه نکردیم ضرر کردیم و آسیب‌های قابل توجهی خوردیم.

وی با اشاره به خدمات و کارهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی بر هیچ‌کس پوشیده نیست، زیرا اردستان قبل از انقلاب از بسیاری امکانات همچون آب و برق و پزشک و….. بی‌بهره بود، اما با تلاش مسئولان و اقداماتی که صورت گرفته خدمات ارزنده‌ای ارائه شده است.

فرماندار اردستان از رسانه‌های شهرستان اردستان خواست در دهه فجر و طول سال خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به مردم یادآوری کنند. خوشبختانه رسانه‌های اردستان در همراهی با مسئولان بسیار خوش درخشیدند و فضای خوبی در حوزه اطلاع‌رسانی در حال انجام است.

احمدی طباء با اشاره به برنامه‌های دهه فجر شهرستان اردستان، گفت: برنامه‌های امسال دهه فجر با گلباران تمثال بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و زنگ انقلاب در مدارس شهرستان آغاز خواهد شد و در طول دهه فجر برنامه‌های مختلفی از قبیل نمایشگاه‌های دستاوردهای انقلاب، مجموعه سخنرانی‌ها و یادواره‌های شهدا، جشن تکلیف دانش‌آموزی و افتتاحیه طرح‌های عمرانی و فرهنگی ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در دهه فجر امسال حدود ۵۰ طرح عمرانی و فرهنگی، مخابرات، آموزش و پرورش، منابع طبیعی، پزشکی، شهرداری‌ها، کشاورزی و… در سطح شهرستان اردستان با هزینه ۷۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود، تصریح کرد: افتتاح آسفالت محورهای روستایی، روشنایی محور ترانزیت اردستان، مخزن آب شهراب و واگذاری واحدهای مسکونی به مددجویان و دیدارهای مردمی مسئولان از جمله پروژه‌های شاخص دهه فجر خواهد بود.

 

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد

۹ فروردین ۱۴۰۳

جشنواره نوروزی با حضور فرماندار محترم شهرستان در روستای هندوآباد

۸ فروردین ۱۴۰۳

حضور فرماندار اردستان، ریاست دادگستری، دادستان محترم اردستان، ریاست اداره اطلاعات شهرستان در بین آمرین به معروف و ناهیان از منکر در پارک دفاع مقدس (ستاره)

۸ فروردین ۱۴۰۳
۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + بیست =