فرماندار اردستان: دهه فجر امسال نماد خدمت‌رسانی به مردم باشد

فرماندار اردستان: دهه فجر امسال نماد خدمت‌رسانی به مردم باشد

فرماندار اردستاندهه فجر امسال نماد خدمت‌رسانی به مردم باشد

اصفهان فرماندار اردستان گفت: دهه فجر امسال باید نمادی از خدمت رسانی مسئولان اردستان به مردم شهرستان باشد و عملکرد آنها مورد ارزیابی فرمانداری قرار خواهد گرفت.

سید محمدهادی احمدی طباء،در جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه فجر شهرستان اردستان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران آنقدر محکم و استوار است که برخی مواقع یک سری حرکت و شیطنت های دشمنان و دست نشانده‌های آنها نتواند به آن خدشه‌ای وارد کند.

وی با اشاره به اجرای برخی برنامه‌های تاثیرگذار دهه فجر، افزود: امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده “پویش چه بودیم و چه شدیم” با هدف عملکرد مقایسه‌ای پیشرفت شهرستان اردستان اجرا خواهد شد. در این پویش روسای ادارات موظف هستند تا پیشرفت‌های حوزه خود را از سال ۱۳۵۷ تا ۱۴۰۱ توسط رسانه‌ها برای مردم بازگو کنند.

فرماندار اردستان با بیان اینکه از شهرداری و بخشداری‌های شهرستان اردستان انتظار داریم برنامه‌های دهه فجر امسال را محله‌محور برگزار کنند، گفت: تقویت محله‌های شهرستان کار بزرگی خواهد بود تا برنامه‌های امیدبخش، ابتکاری و مردمی برگزار شود تا بتوانیم اثرگذاری این برنامه را در جامعه ارتقا بخشیم.

احمدی طباء تصریح کرد: تمام دستگاه های اجرایی شهرستان موظف خواهند بود در دهه فجر امسال بازدهی عملکرد ۴۴ ساله گذشته حوزه خود را با اصحاب رسانه در میان بگذارند. همچنین رسانه‌ها عملکرد و برنامه‌های ادارات شهرستان در دهه فجر را به فرمانداری اعلام کنند.

وی با بیان اینکه به منظور ایجاد شور و نشاط انقلابی در سطح شهرستان تبلیغات بصری و فضاسازی شهری با خلاقیت انجام شود، گفت: بخشداری‌ها موظف خواهند بود برنامه ریزی کنند تا در تمام روستاهای شهرستان اردستان مراسم جشن، برنامه‌های تدوینی و نورافشانی برگزار شود.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: مسئولان امروز باید شکرگزار دهه فجر باشند، زیرا به واسطه انقلاب اسلامی است که این افراد به پست و مقام و مسئولیت رسیدند. پس از این فرصت در جهت خدمت به مردم و جامعه نهایت استفاده باید صورت پذیرد.

احمدی طباء با بیان اینکه مسئولان مدیون خون شهدا هستند، گفت: از عملکرد برخی مسئولان شهرستان رضایت نداریم، زیرا خبر می‌رسد مدیران ما به جای اینکه به مردم خدمت کنند در ساعت اداری محل کار خود را ترک می‌کنند و به بازار و خریدهای روزانه میپردازند.

وی با بیان اینکه با برنامه ریزی‌های انجام شده امسال حدود ۱۵۰ عنوان برنامه در قالب ۲۰ کمیته در شهرستان اردستان برگزار خواهد شد، گفت: دهه فجر امسال باید نمادی از خدمت رسانی مسئولان اردستان به مردم شهرستان باشد و عملکرد آنها مورد ارزیابی فرمانداری قرار خواهد گرفت

برچسب ها :
مطالب مشابه

تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد

۹ فروردین ۱۴۰۳

جشنواره نوروزی با حضور فرماندار محترم شهرستان در روستای هندوآباد

۸ فروردین ۱۴۰۳

حضور فرماندار اردستان، ریاست دادگستری، دادستان محترم اردستان، ریاست اداره اطلاعات شهرستان در بین آمرین به معروف و ناهیان از منکر در پارک دفاع مقدس (ستاره)

۸ فروردین ۱۴۰۳
۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + ده =