دیدار فرماندار اردستان با سرپرست سازمان ملی زمین ومسکن

دیدار فرماندار اردستان با سرپرست سازمان ملی زمین ومسکن

دیدار فرماندار اردستان با سرپرست سازمان ملی زمین ومسکن

در دیدار سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن با مسئولین شهرستان اردستان مشکلات حوزه اراضی ملی این شهرستان تعیین تکلیف شد.

جلسه پیگیری طرح‌های حوزه راه و شهرسازی شهرستان اردستان با حضور ارسلان مالکی سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن، علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، رئیس اداره راه و شهرسازی و شهرداران این شهرستان تشکیل شد.

در این جلسه که به میزبانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان برگزار شد، سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن به بررسی مباحث حوزه راه و شهرسازی این شهرستان پرداخت همچنین برای رفع موانع نیز با همفکری راهکارهایی ارائه شد.

این نشست با هدف تعامل و همکاری میان دستگاه‌های حاضر در جلسه انجام پذیرفت و در طی آن به طور ویژه مباحث مرتبط با حوزه اراضی و نحوه واگذاری زمین طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

مالکی با بررسی مشکلات اراضی این شهرستان، کارگاههای مزاحم شهری و تغییر کاربری‌ها ضمن ارائه راهکارهای مناسب، دستوات لازم در این خصوص را ابلاغ کرد.

وی مسائل موجود فی مابین راه و شهرسازی با شهرداری و شورای اسلامی شهر اردستان را پیرامون مشکلات شهری، املاک و حقوقی و … را مورد بررسی قرار داد و رهنمودهای عملیاتی در این رابطه ارائه کرد.

اخذ اسناد مالکیت اراضی ملی شهرستان اردستان، رفع تصرفات اراضی دولتی و ملی این شهرستان و تثبیت مالکیت دولت بر روی اراضی از دیگر مباحثی بود که سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن مورد پیگیری قرار داد و دستورات لازم را ابلاغ کرد.

گفتنی است: در این جلسه مباحثی پیرامون تامین مسکن اقشار ویژه شهرستان اردستان، آماده سازی اراضی، تدقیق اراضی مسکونی بلامعارض و … مورد بررسی قرار گرفت و در رابطه با آن تصمیم گیری شد.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد

۹ فروردین ۱۴۰۳

جشنواره نوروزی با حضور فرماندار محترم شهرستان در روستای هندوآباد

۸ فروردین ۱۴۰۳

حضور فرماندار اردستان، ریاست دادگستری، دادستان محترم اردستان، ریاست اداره اطلاعات شهرستان در بین آمرین به معروف و ناهیان از منکر در پارک دفاع مقدس (ستاره)

۸ فروردین ۱۴۰۳
۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =